Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@13:10:13 GMT

سفر تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۴۴۲۷

به گزارش پارس نیوز،

سفر امشب تیم استقلال خوزستان به تهران لغو شد و آبی‌پوشان اهوازی نتوانستند طبق برنامه برای بازی با پرسپولیس راهی این سفر شوند.

در شرایطی که قرار بود تیم استقلال خوزستان ساعت 21 امشب با پرواز هواپیمایی زاگرس از اهواز راهی تهران شود، این سفر با نظر مدیران باشگاه لغو شد و بازیکنان تیم به منازل خود باز گشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه قرار بود آبی‌پوشان اهوازی امشب وارد تهران شوند و فردا یک جلسه تمرین سبک را برگزار کنند تا آماده بازی با پرسپولیس شوند اما این سفر لغو شد و ناراحتی بازیکنان استقلال خوزستان را در پی داشت.

تیم استقلال خوزستان امروز آخرین جلسه تمرینی را در ورزشگاه تختی اهواز انجام داد و در خاتمه تمرین به بازیکنان اعلام شد که یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه این شهرستان حضور یابند. عبدالله ویسی ساعاتی قبل از کاروان تیمش به تهران سفر کرد ولی در نهایت با تصمیم باشگاه برنامه سفر تغییر کرد.

بدین ترتیب بازیکنان استقلال خوزستان باید صبح جمعه بدون حضور سرمربی در اهواز تمرین کنند و احتمالا اواخر جمعه شب عازم تهران می‌شوند.

این در حالیست که تعداد مصدومان و غایبین استقلال خوزستان امروز به پنج بازیکن افزایش یافت و تیم آبی‌پوش اهوازی در شرایطی نامناسب به دیدار مدعی اول قهرمانی لیگ خواهد رفت.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میرفیضی عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد افیونی، مأموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشراف اطلاعاتی از تردد یک تریلی حامل مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: این محموله که از شرق کشور به طرف استان‌های غربی کشور در حرکت بود در یک عملیات غافلگیرانه در محور اهواز به کرخه توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از تریلی توقیف شده ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار میرفیضی تاکید کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6076863

دیگر خبرها

  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • ورود سامانه بارشی ‌به‌ خوزستان از امروز
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • افزایش ۳۰ درصدی حیوان‌گزیدگی در استان خوزستان
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • وقوع رگبار‌های پراکنده و تندباد در آسمان خوزستان
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز یکشنبه ۲۶ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • ۳۸۰ کیلو مواد مخدر در محور اهواز به کرخه کشف شد