Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سایت بی‌بی‌سی جهانی در گزارشی‌ به درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت.



به‌ گزارش ‌خرداد ‌و ‌به نقل از بی‌بی‌سی ‌اسپورت، قرعه‌کشی جام جهانی روسیه جمعه در مسکو برگزار می‌شود و ۳۲ تیم راه یافته به این رقابت‌ بزرگ بین‌المللی حریفان خود را خواهند شناخت.

بی‌بی‌سی در آستانه این رویداد به درخواست هواداران ایرانی از مجری زن مراسم قرعه‌کشی درباره نحوه لباس پوشیدن پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش آمده است: هواداران فوتبال در ایران به خبرنگار زن روسی توصیه کردند که چطور در قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لباس بر تن  کند تا این مراسم به صورت زنده از تلویزیون ایران پخش شود.


ماریا کوماندنیا، خبرنگار زن روسی یکی از مجریان مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه خواهد بود که در کنار گری لینه‌کر عهده‌دار اجرای قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

در ادامه‌ این گزارش آمده است: هواداران ایرانی درخواست زیادی از این مجری در شبکه اینستاگرام خود داشته و از او خواستند که موازین پخش زنده در تلویزیون ایران را رعایت کند.  در غیر این صورت تلویزیون ایران مجبور می‌شود از تصاویر ضبط شده در طول مراسم قرعه‌کشی استفاده کند تا این مجری نشان داده نشود.


به همین خاطر بوده است که رویدادهای مشابهی در گذشته نظیر افتتاحیه المپیک و یا قرعه‌کشی جام جهانی برزیل در ایران به صورت کامل پخش نشد. در طول قرعه‌کشی جام جهانی قبل تلویزیون ایران از تصاویر آرشیوی استفاده کرده بود.


برچسب ها: مجری زن ، مراسم قرعه‌کشی ، جام‌جهانی ، روسیه ، ماریا کوماندنیا

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | مجری تلویزیون روی آنتن زنده شبکه افق: جوانان ایرانی می‌توانند عرض اسرائیل را تک‌چرخ بزنند!
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • خبرگزاری تاس: درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟