Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:13:23 GMT

کشف 400 کیلوگرم کوکائین در سفارت روسیه در آرژانتین

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۶۶۳۸

کشف 400 کیلوگرم کوکائین در سفارت روسیه در آرژانتین

تهران – ایرنا – وزیر امنیت آرژانتین اعلام کرد که پلیس حدود 400کیلوگرم کوکائین در سفارت روسیه در بوئنوس آیرس کشف کرده و چند عضو یک باند قاچاق مواد مخدر را نیز بازداشت کرده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «پاتریشیا بولریش» در کنفرانسی خبری اظهار داشت که مواد مخدر مکشوفه حدود 62 میلیون دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: یک باند قاچاق مواد مخدر قصد داشت از پیک خدمات دیپلماتیک سفارت روسیه برای انتقال این مواد به اروپا استفاده کند.
وی افزود پس از آنکه سفیر روسیه اعلام کرد که در دسامبر 2016 مواد مخدر یافته است، پلیس روسیه و آرژانتین تصمیم گرفتند تا عملیاتی در این زمینه آغاز کنند.
بولریش اظهار داشت دو آرژانتینی و سه روسی بازداشت شده اند.
به گفته وی، مقصد این مواد روسیه و احتمالا آلمان بوده است. مغزمتفکر این باند در آلمان زندگی می کند. بولریش گفت: به نظرم آلمان این فرد را دستگیر خواهد کرد.
وزیر امنیت آرژانتین اعلام کرد که مقام های امنیتی روسیه سه بار به آرژانتین رفتند تا در تحقیقات مربوط به این باند حضور داشته باشند.
احتمال می رود که این محموله از پرو یا کلمبیا به آرژانتین رفته باشد.
شبک**9423**3404

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان