Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  منصورصادقی، سرپرست تیم اعزامی استان کرمان به این دوره از رقابت ها گفت: مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملیاو-اسپرت ٣ و ٤ اسفند جاری به میزبانی استان همدان در سالن ورزشی شهید کارگران برگزار می شود.

وی افزود: بر این اساس از استان کرمان، علیرضا دخشان، علی گوهرگزی، محمد حسن عبدالرشیدی، محمدرضا حسینخانی، سیدرضا دیبا، حمیدرضا شمس الدین سعید و ابوالفضل نظری به مربیگری رضا بهرامی و سرپرستی منصورصادقی به همراه بهروز سالاری به عنوان داور در این رقابت ها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملیاو-اسپرت ٣ و ٤ اسفند جاری به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

حضور کرمانی ها در رقابت های قهرمانی کشور او-اسپرت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد