Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در دوره قبلی این مسابقات بود که نامی برای خودم دست و پا کردم و دوست داشتم خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم که متاسفانه شانس یار من نبود.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص حذف زودهنگام از تورنمنت استرانجا کاپ اظهار داشت: با حریف قدرتمندی از اوکراین مبارزه کردم و هرچه در توان داشتم روی رینگ گذاشتم اما متاسفانه شکست خوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فنی چیزی کم نداشتم اما به هر حال قسمت این بود به مرحله بعد صعود نکنم.

وی افزود: دنبال بهانه نیستم اما در این مدت اکثر اوقات در پادگان بودم و شرایط تمرینی خوبی نداشتم.در بوکس اگر شرایط تمرین منظم نداشته باشی قطعا کار سختی در رقابت های بین المللی پیش رو خواهی داشت.

ملی‌پوش بوکس ادامه داد: برای نخستین بار بود در وزن جدید (56 کیلوگرم) در رقابت‌های بین المللی روی رینگ رفتم و تجربه کافی برای سبک مسابقه در این وزن را نداشتم.

محمدپور در پایان خاطرنشان کرد: در دوره قبلی این مسابقات بود که نامی برای خودم دست و پا کردم و دوست داشتم خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم که متاسفانه شانس یار من نبود.امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم برای بوکس ایران مهره مثمرثمری باشم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی