Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:23:12 GMT

عملیات جستجوی جانباختگان سقوط هواپیما متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۷۵۵۶

عملیات جستجوی جانباختگان سقوط هواپیما متوقف شد

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت که تا این لحظه به دلیل وضعیت جوی امکان اعزام نیرو و پرواز بالگردها برای عملیات جست و جو در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ممکن نیست.

به گزارش ایسنا،‌ شاهین فتحی در مورد وضعیت ادامه عملیات جست و جو در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اظهار کرد: از شب گذشته تا صبح امروز در منطقه بارندگی بود و در حال حاضر در ارتفاعات نیز بارندگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که وضعیت جوی بهتر شود تا بتوانیم اقدام کنیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: جلساتی با کاپیتان‌های مستقر برای بررسی وضعیت جوی داشتیم. دقایقی دیگر هم جلسه مشترکی برای بررسی وضعیت، با استاندار و نمایندگان ارتش داشتیم؛ اگر وضعیت جوی اجازه دهد بالگردها را استفاده می‌کنیم اما اگر هوا به همین صورت باشد امکان پرواز بالگرد نخواهد بود و همین طور تا این لحظه امکان اعزام نیروها به ارتفاعات هم مقدور نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:در روز ششم عملیات جستجوی پیکر مفقودی نازلو چای نیرو‌های امدادی و خدمت رسان با استفاده از قایق، ماشین آلات سنگین و غواص به جستجوی مغروق پرداختند.

وی افزود:در چند روز گذشته و علارغم عملیات‌های گسترده دشت بانی، سوند زنی و استفاده از چنگال، تلاش بی وقفه نیرو‌های امدادی در شرایط سخت، دسترسی به پیکر فوتی مفقود در نازلو چای امکان نیافته بود که از امروز نیرو‌های امدادی کار جستجو را در اعماق آب آغاز کردند.

وی گفت:عملیات جستجو باوجود خطرات احتمالی برای نیرو‌های امدادی و خدمت رسان تا دسترسی به پیکر مفقودی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)