Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: جدای از اختیار سرمربی در انتخاب تیم آسیایی مطابق فرایند، تست سلامت سامان عزیزی ستاره‌دار بود و نمی‌توانستیم وی را به قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیر تیم های ملی امید و بزرگسالان با بیان این مطلب افزود: طبق فرآیند انتخاب تیم‌های ملی، سابقه مدال‌آوری در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ فرانسه و مدال‌آوری در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال، عملکرد و نتایج کشتی‌گیران در رقابت‌های جام بین‌المللی تختی، سابقه مدال‌آوری در مسابقات جوانان جهان سال ۲۰۱۷ فنلاند و سابقه کسب مدال طلا در بازی‌های داخل سالن آسیا - اقیانوسیه (ایندورگیم) برای انتخاب ملی‌پوشان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان باید مد نظر قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پازاج تصریح کرد: در همه اوزان به‌جز دو وزن ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم این موضوع عینا رعایت شد و کادر فنی در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز عین فرآیند عمل کرده و با توجه به سابقه مدال‌آوری نوری در رقابت‌های جهانی وی را انتخاب کرد.
وی با اشاره به این که سامان عزیزی هم مانند سایر کشتی گیران حاضر در اردو یک سرمایه ملی است اظهار کرد: از عزیزی انتظار داشتم وقتی خودش می‌دانست که در تست سلامت سه ستاره شده و باید به کمیته انضباطی برود و عملا امکان اعزام وی به آسیایی را نداریم وارد حواشی این چنینی نمی‌شد. ضمن این که در مورد نرفتن به اوکراین هم وی اعلام کرده بود کارمند آموزش و پرورش است و مشکل خروجی ندارد اما در لحظات آخر مشخص شد که اجازه خروج ندارد.
پازاج در مورد اعزام نشدن بلفکه به قهرمانی آسیا اظهار کرد: کادر فنی با توجه به شرایط  تمرینات کشتی‌گیران و توان وفق‌پذیری ایشان با مقررات جدید (اجرای فن در خاک) در نهایت همگی رای به انتخاب خلیلی دادند تا وی را نیز آزمایش کنند.
وی خاطرنشان کرد: بلفکه هم هم‌چون حیدری راهی تورنمنت اوکراین شده است و ان‌شاءالله با رفع نواقص فنی و موفقیت در رقابت‌های انتخابی، می‌تواند در مسابقات مهم پیش رو صاحب دوبنده تیم ملی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ از حدود ۳ ماه پیش حواشی پیرامون تحویل خودروی پژو پارس (موعد زمستان ۱۴۰۱) شکل گرفت و روز به روز هم به این حواشی افزوده می‌شود؛ ماجرا از آنجایی شروع شد که به دلیل عدم انطباق این خودرو با استانداردهای ۸۵ گانه قرار شد که تولید پژو پارس متوقف شود و پس از اعتراضات اعلام شد که صرفاً تا پایان سال ۱۴۰۲ تولید خواهد شد.

با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

ارسال فراخوان با قیمت‌های جدید کافی بود تا متقاضیان با صدای بلندتری اعتراض و مقابل نهادهای ذی نفع از جمله شورای رقابت تجمع کنند.

با توجه به حجم بالای اعتراضات شورای رقابت امروز هشتم اردیبهشت ماه شورای رقابت در ششصد و پنجاه و ششمین جلسه خود به بررسی مسائل پیرامون عرضه پژو پارس می پردازد. در این جلسه نمایندگان وزارت صمت، سازمان ملی استاندارد و همچنین مدیر عامل ایران خودرو حضور خواهند داشت‌.

کد خبر 847530 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • پس از ۳ ماه حاشیه؛ پای پژو پارس به شورای رقابت کشیده شد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج