Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:14:43 GMT

نامه‌ محرمانه حریری به العبادی و آیت‌الله سیستانی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۹۰۳۰

نامه‌ محرمانه حریری به العبادی و آیت‌الله سیستانی

حریری در نامه‌هایی محرمانه به العبادی و آیت الله سیستانی ممانعت آنها از سفر فرماندهان حشد شعبی به لبنان را خواستار شده است.

به گزارش مشرق، «سعد حریری» که چندی پیش ماجرای بازداشت و استعفای اجباری‌اش در عربستان توسط رژیم آل سعود جنجال آفرید، نامه‌های جداگانه‌ای به «آیت الله سیستانی» و «حیدر العبادی» نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روزنامه «الوطن» عربستان به نقل از یک منبع در کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق نوشت که سعد الحریری نخست وزیر لبنان دو نامه محرمانه برای حیدر العبادی، نخست وزیر عراق عراق و آیت الله سیستانی مرجعیت عالی شیعیان این کشور نوشته است.

بیشتر بخوانید: سیلی که حریری به عربستان زد ناراحتی سعودی‌ها از برخورد آلمان سایه شوم سعودی ها بر فضای سیاسی لبنان

بر اساس این گزارش، سعد الحریری در نامه های خود به العبادی و آیت الله سیستانی از آنها خواسته تا مانع از سفر فرماندهان حشد شعبی به لبنان شوند.

حریری در نامه خود به العبادی اعلام کرده است: از آنجایی که طبق مصوبه پارلمان، حشد شعبی زیر مجموعه نیروهای مسلح عراق تحت رهبری شماست، انتظار می رود که مانع از سفر فرماندهان این گروه به لبنان شوید.

گفتنی است، پیشتر دو تَن از فرماندهان حشد شعبی یعنی «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق و «اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش «النجباء» به لبنان سفر کرده اند.

گفته می‌شود که این نامه‌ها یک روز پس از سفر رئیس‌جمهور لبنان به عراق، ارسال شده‌اند. وی عصر سه‌شنبه ( ۲۰ فوریه) به بغداد سفر کرده بود.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس