Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@08:30:28 GMT

3 کشته و 5 مجروح در دو حادثه اتوبوس ولوو

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۹۱۰۶

به گزارش پارس نیوز،

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در 2 حادثه اتوبوس متاسفانه 3 تن کشته و 5 تن مجروح شدند.

سرهنگ نادر رحمانی افزود: در حادثه اول حوالی ساعت ۳:۵۰ در کیلومتر 45 محور آباده به اصفهان در شمال استان فارس یک دستگاه اتوبوس ولوو با 16 سرنشین از جاده خارج شد که در این حادثه 2 تن کشته و 2 تن مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی آسیا سفر تهران بود که از شیراز به سمت پایتخت در حال تردد بود گفت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دیگری در کیلومتر 79 محور‌ کرمان - یزد یک دستگاه اتوبوس ولوو با 16 سرنشین به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و 3 نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی 17 پیک صبا بود گفت: این اتوبوس از زاهدان به سمت یزد می رفت که دچار این سانحه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این که بارش برف و باران در بسیاری از محورهای کشور هم اکنون گزارش شده است از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی حتما در محورهای برفگیر و کوهستانی، تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ و غذای گرم و پتو به همراه داشته باشند و از شتاب و عجله خودداری کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله قنبری ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این حادثه در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، رخ داد.

وی بیان داشت: بلافاصله مأموران گشت راهور و انتظامی و اورژانس، به محل حادثه، اعزام شدند اما متأسفانه در این سانحه رانندگی، راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ که دو جوان

۲۰ و ۲۲ ساله بودند، به علت شدت جراحات در صحنه جان باختند.

کد خبر 6090037

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت