Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:31:53 GMT

پرسپولیسی‌های حرفه‌ای؛ آماده برای دربی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۹۱۶۲

حمیدرضا گرشاسبی، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل السد قطر و اینکه چرا چنین نتیجه‌ای رقم خورد گفت: ما تقریبا همه چیز را برای این بازی آماده کرده بودیم و کادرفنی هم از نظر مسائل فنی همه چیز را در شرایط خوبی قرار داده بود. در روز بازی اما باید بگویم که روز، روز ما نبود و متاسفانه در این شرایط فقط شرمنده هواداران شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرمنده عزیزانی شدیم که از راه‌های دور خود را به دوحه قطر رسانده بودند تا این بازی را از نزدیک ببینند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه برای این بازی هواداران خوبی هم به ورزشگاه آمدند و به خوبی پرسپولیس را مورد تشویق خود قرار دادند. ما در این بازی به خوبی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و بچه ها تلاش کردند اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم و این خیلی ناراحت کننده بود. به نظرم در این بازی حدود ۹ بازیکن ما خوب نبودند و از روزهای خوب خود دور بودند اما امیدوار هستیم که بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم و ناامید نیستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که می‌توان صعود این تیم را از این گروه قطعی دانست یا نه اظهار داشت:همه تلاش مجموعه پرسپولیس این است که بتوانیم از این گروه صعود کنیم. هدف ما هم همین است که بتوانیم از این گروه صعود کنیم. پرسپولیس این شایستگی را دارد که بتواند به مراحل بالاتر برود. همه ما تلاش خواهیم کرد که این اتفاق رخ بدهد و امیدوار هستیم که این گونه هم بشود. 

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که با باخت به السد وضعیت روحی بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی چطور است گفت: خوشبختانه شرایط بچه‌ها که خوب است. تمرینات خوبی را هم انجام داده‌اند اما روی اتفاقات فوتبالی باختیم. خود بچه‌های تیم هم از این نتیجه ناراحت هستند اما امید داریم که دربی را با برد پشت سر بگذاریم. بازیکنان و مربیان حرفه‌ای داریم که می‌توانند تا دربی به شرایط خوب بازگردند.

وی در خصوص جلساتی که در قطر برگزار کرده و احتمال حضور پرسپولیسی‌ها در این کشور برای اردو وجود دارد یا نه تصریح کرد: ما با مسئولان کمپ اسپایر که کمپ بسیار مجهزی است صحبت‌هایی انجام دادیم. کمپ اسپایر بسیار مجهز است و توافقاتی داشتیم تا در آینده بتوانیم از این کمپ برای آماده‌سازی پرسپولیس استفاده کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛علی داوودی در پایان تمرین امروز تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد و گفت: «شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است.انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهس المپیک شویم.»

داوودی ادامه داد: «المپیک مسابقه سختی خواهد شد،مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم،اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.»

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: «آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد.خب تمرین کردن در عید سخت است اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888785

دیگر خبرها

  • فیفا تکلیف تیم مدعی قهرمانی لیگ را روشن می‌کند
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟