Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:17:53 GMT

«ماندنی» روی صحنه جشنواره «میکرولیو»

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۹۲۶۴

«ماندنی» روی صحنه جشنواره «میکرولیو»

نمایش «ماندنی» در چهارمین دوره جشنواره «میکرولیو» روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای این جشنواره، ششمین نمایش جشنواره «میکرولیو» با عنوان «ماندنی» به نویسندگی و کارگردانی سپیده فلاح فر در روز ۵ اسفندماه در عمارت نوفل لوشاتو (ارغنون سابق) در دو سانس ساعت ۱۸ و ۲۰ به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله عوامل این اثر می‌توان به بازیگر: روناک صیادی، طراح دکور: حوریه زکیخانی، طراح پوستر و بروشور: نیکی فلاح‌فر و دستیار کارگردان: دلارام فتحی اشاره کرد.

چهارمین دوره‌ جشنواره «میکرولیو» از پاییز سال جاری توسط گروه تئاتر لیو با همکاری موسسه‌ فرهنگی هنری نوروز هنر برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا به آدرس: خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک ۱، عمارت نوفل لوشاتو مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد موسوی اظهار کرد: برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی با مشارکت مردم و شورای اسلامی شهر و شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی، اجرا فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: برای مشارکت مردم دستگاه‌های دولتی و عمومی باید زمینه را فراهم کنند که در شهرستان کوهسرخ با انسجام به‌وجود آمده، زمینه فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای رویداد گردشگری جشنواره ریواس، به ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری همکاری کردند که از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

موسوی یادآور شد: توسعه گردشگری شهرستان کوهسرخ بر مبنای ظرفیت‌هایی از جمله گردشگری کشاورزی، گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی برنامه ریزی شده که اجرای برنامه‌ها در این مسیر روند رو به رشدی دارد و تاکنون شش اقامتگاه بوم گردی، شش خانه مسافر در شهرستان آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی همچنین صنایع‌دستی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و افزود: طی دو سال گذشته ۸ کارگاه صنایع دستی در رشته‌های فرت بافی، گلیم بافی و دوخت‌های سنتی، گیوه بافی و قلاب بافی فعال شده و مبلغ ۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و اشتغال مستقیم حدود ۴۰ نفر فراهم شده است.

وی گفت: صنایع‌دستی و گردشگری در یک چرخه و زنجیره ارزش قرار دارند و وابسته به یکدیگرند، رونق گردشگری موجب فروش محصولات صنایع دستی و کشاورزی نیز شده و اقتصاد شهرستان را پویا کرده است.

کد خبر 6084413

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی