Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - 5 بازیکن تیم فوتبال استقلال تیمشان را در دیدار با فولاد خوزستان همراهی نخواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، وینفرد شفر در دیدار با فولاد خوزستان 5 بازیکن تیمش را در اختیار نخواهد داشت.

امید نورافکن و میلاد زکی پور به دلیل آسیب دیدگی که از قطر با آن مواجه شدند در سفر به اهواز استقلال را همراهی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهنام برزای که فعلا قادر به تمرین کردن با این تیم نیست و بویان هم به دلیل مصدومیتی که در تست‌های پزشکی با آن مواجه شده در این سفر غایب هستند.

مهدی رحمتی دیگر بازیکن استقلال است که ظاهرا بعد از بازی با الهلال با تورم زانو مواجه شده و در این دو روز در کلینیک زیر نظر کادر پزشکی استقلال تمرین کرده و نمی‌تواند آبی پوشان را در سفر به اهواز همراهی کند.

پیش از این پژمان منتظری به دلیل آسیب دیدگی این مسابقه را از دست داده بود.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال فردا از ساعت 16 در ورزشگاه غدیر شهر اهواز برگزار خواهد شد.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان لیگ برتر در فصل جاری در ترکیب فولاد خوزستان یک ستاره بوده است؛ در فصلی که فولاد از روزهای خوب خودش دور بوده و نتایجی دور از انتظار را کسب کرده، انصاری توانسته با عملکرد فوق‌العاده در چندین مسابقه به تیمش کمک کند و مراجعه به آمار نشان می‌دهد که کاپیتان قرمزپوشان اهوازی تاثیرگذارترین بازیکن این تیم در فصل جاری است.

انصاری در فصلی که فولاد با گذشت 24 بازی تنها 21 امتیاز اندوخته، توانسته 3 گل برای تیمش بزند که سه گل او سه امتیازی بوده است. این مهاجم باتجربه همچنین چهار پاس گل برای هم‌تیمی هایش ارسال کرده تا رد پایش در موفقیت‌های اندک فولاد به وضوح دیده شود.

اتفاق ویژه‌ای که در بازی گذشته فولاد مقابل مس رفسنجان رخ داد، نیمکت‌نشینی ساسان انصاری با وجود این آمار خوب بود؛ کاپیتان قرمزپوشان با نظر عبدالله ویسی کارش را در بازی روز جمعه از روی نیمکت شروع کرد و جالب اینکه این مساله باعث شد شب عجیبی را سپری کند.

انصاری تا اواسط نیمه دوم که به صورت تعویضی به زمین برود، یک لحظه هم روی نیمکت آرام و قرار نداشت؛ او سعی می‌کرد با حمایت از هم‌تیمی هایش آنها را داخل زمین تهییج کند و گامی در راستای موفقیت فولاد بردارد. این بازیکن باتجربه، زمانی به عنوان تعویضی وارد زمین شد که تیمش در شوک دریافت گل از مس برخلاف جهت بازی بود اما با ورود به زمین یک انرژی مضاعف را به هم‌دسته های خود داد و جنب و جوش و تلاش مضاعف او حتی باعث شد تا فولاد در دقایق پایانی چند فرصت خوب گلزنی هم به دست بیاورد که البته با بی‌دقتی و بدشانسی به گل تساوی ختم نشد.

در نهایت انصاری با انبوهی از حسرت و ناراحتی بابت شکست فولاد زمین بازی را ترک کرد؛ تصاویری که از ساسان هنگام خروج از زمین ثبت شده، بغض او بابت این شکست تلخ و خطرناک شدن اوضاع برای بقای فولاد در لیگ برتر را به خوبی نشان می‌دهد.

با توجه به شرایط حساسی که فولادی ها برای بقا در لیگ برتر پیدا کرده‌اند، به نظر می‌رسد در بازی های آینده شاهد بازگشت تاثیرگذارترین بازیکن این تیم به ترکیب اصلی باشیم. بی‌شک عبدالله ویسی که دوست ندارد تیمش امتیازات باقیمانده را از دست بدهد، از حالا برای مسابقه بعدی فولاد به فکر چاره است و احتمالا یکی از برنامه‌های او بازگرداندن کاپیتان به ترکیب اصلی برای بالا بردن آمار دوندگی و سرعت بازی تیمش خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)