Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیات قضایی با حضور در کمپ مستقر در دامنه کوه دنا از نزدیک پیگیری‌های مربوط به انتقال اجساد به پایین قله و پزشکی قانونی را مورد بررسی قرار داد. رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: هیات قضایی مرکب از اعضای شورای قضایی و معاونین با حضور در کمپ مستقر در دامنه کوه دنا از نزدیک پیگیری‌های مربوط به انتقال اجساد به پایین قله و پزشکی قانونی را مورد بررسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی ضمن تشکر از کلیه کسانی که در ارایه خدمات فعالیت داشتند با حضور در میان خانواده‌های جانباختگان حاضر در محل حادثه با آن‌ها ابراز همدردی کرد و از  ستاد پشتیبانی و محل ارائه کمک های مردمی  در منازل شخصی در شهر سی سخت نیز بازدید و از زحمات آنان تقدیر کرد.  
این مقام قضایی همچنین با حضور در منزل سه تن از قربانیان حادثه سقوط هواپیما با قرائت فاتحه و ابراز همدردی،  برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر را از محضرحق تعالی مسئلت نمود.  

 
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد:موضوع را جهت سرعت بخشیدن به انتقال اجساد و سایرامور تا پایان مورد رصد و بررسی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله