Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@13:35:49 GMT

ترانه ای که به تماشاگران «دعوت نامه» تقدیم شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۴۹۴۷۲

ترانه ای که به تماشاگران «دعوت نامه» تقدیم شد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB میثم پویان فر خواننده همزمان با اکران فیلم «دعوت نامه» ترانه ای را به تماشاگران این فیلم تقدیم کرد.

به گزاش خبرگزاری مهر، فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید از روز گذشته سوم اسفندماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است و در آغاز اکران میثم پویان فر خواننده کشور نیز ترانه‌ای را با نام «مقصر» به تماشاگران این فیلم تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دعوت‌نامه» به‌طور مشترک توسط مهرداد فرید و حمید چمنی نوشته‌ شده است و یک برش اجتماعی و روانشناسی از زندگی طبقات مختلف جامعه است. این فیلم روایتگر زندگی شخص درمانده‌ای به نام رضاست که در مشهد زندگی می‌کند و کارش این است که از زائران حرم امام رضا (ع) دزدی کند و از این راه زندگی بگذراند اما درنهایت دزدی‌های او، داستان‌های جدیدی را برای مال‌باختگان رقم می‌زند...

«دعوت‌نامه» که سال گذشته در بخش مهمان سی و پنجمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآمد، ششمین تجربه فیلمسازی مهرداد فرید در سینما پس از ساخت فیلم‌های «آرامش در میان مردگان»، «همخانه»، «ازمابهتران»، «زن‌ها شگفت‌انگیزند» و «بی‌تابی بیتا» است.

حمیدرضا آذرنگ، شقایق فراهانی، میترا حجار، شهاب شادابی، بهزاد جعفری، سامان صفاری، با معرفی سحر کریمی و غزل فرید بازیگران این فیلم هستند.

سایر عوامل فیلم سینمایی «دعوت‌نامه» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، تدوین: مهرداد فرید، موسیقی: فرهاد غیاثی، صدابردار: وحید مقدسی، صداگذاری، میکس و ترکیب صداها: حسین قورچیان، طراح چهره‌پردازی: علی‌رضا جواد پور، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، عکاس: مهدی حیدری، مدیر تولید: حسین بشگرد، مدیر تدارکات: رضا بداقی، محصول کارگاه سینمایی فرید و بنیاد سینمایی فارابی.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  دیدار تیم‌های ایرلن و ترکمنستان در استادیوم پر از تماشاگر عشق‌آباد و در حالی برگزار شد که تعداد زیادی از هواداران تیم میزبان لباس یکدست بر تن داشتند. 

از ترکمنستان که از کشورهای بسته آسیای مرکزی محسوب می‌شود، معمولا اطلاعات خاصی به بیرون درز نمی‌کند و این رویدادهای ورزشی باعث می‌شود تا اهالی فوتبال بیشتر با آنها رودررو شوند. 

در این بازی تعداد زیادی از آنها سوییشرت سفید و ابی بر تن کرده بودند تا سکوهای سبز این ورزشگاه را به شکلی عجیب به تسخیر خود در بیاورند.

دیگر خبرها

  • پای «نیاز» علیرضا داوودنژاد به نوروز تلویزیون باز شد
  • فیلم‌های سینمایی جمعه ۱۰ فرورین ماه تلویزیون
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، جمعه ۱۰ فروردین
  • هفت‌سین سینمایی تلویزیون/ از «نیاز» تا «دیپورت»
  • تدارک شبکه‌های سیما برای ۱۰ فروردین
  • فیلم های تلویزیون در دهمین روز فروردین ماه
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|مهرداد لاهوتی
  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • ثبت ۹ میلیون تردد در جاده‌های استان همدان
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد