Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای برنامه راهبردی حوزه سلامت و استقرار برنامه افزایش درآمد و کاهش هزینه، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دومین سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به گزارش ایسنا، طبق ارزیابی‌ به ‌عمل آمده توسط کمیته داوری، در هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با توجه به عملکرد مطلوب و شایسته خود در حوزه‌های مدیریت مالی، شفافیت مالی، اقتصادی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موفق به کسب گواهینامه جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

در این راستا تنها 8 دانشگاه از میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، امتیازات لازم را در این خصوص به دست آوردند.

هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بهمن 96 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد و طی آن از معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند