Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سخنگوی ارتش یمن که طرفی همپیمان با انصارالله است، اعلام کرد: نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی توانستند بزرگترین حمله ائتلاف متجاوز تحت امر عربستان که از سه محور در نجران صورت گرفت، دفع کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرهنگ عزیز راشد، معاون سخنگوی ارتش یمن که طرف همپیمان با انصارالله است، اظهار کرد: درگیری‌ها با نیروهای ائتلاف متجاوز عربی به مدت هشت ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیز راشد امروز (جمعه) در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: نیروهای ائتلاف و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن در تلاش بودند تا از سه محور از ناحیه کوه «اضیق» و کوه‌های «علیل» و گذرگاه «الخضرا» پیشروی کنند که می‌توان این تلاش‌های مداوم و مذبوحانه را "خودکشی دسته جمعی" برای آنها توصیف کرد.

راشد در ادامه افزود: عملیات خیزش نیروهای مورد حمایت ائتلاف متجاوز همراه با پرواز جنگنده‌ها و بالگردها و هواپیماهای شناسایی صورت گرفت و علی‌رغم تفاوت قابل توجه در توانایی‌های نظامی طرفین درگیر، روند شکست‌های ادامه‌دار نیروهای ائتلاف، بدترین عملیات‌ها در تاریخ جنگ‌ها محسوب می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این عملیات که به مدت هشت ساعت به طول انجامید، نه تنها نیروهای ائتلاف در آن به نتیجه‌ای نرسیدند، بلکه سه خودرو و تجهیزات آنها ویران و بیش از ۵۰ تن از نیروهای ائتلاف متجاوز و نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • چرا حسن باقری نمی‌خواست فرمانده عراقی کشته شود؟
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه