Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر بستن يک ديوايس Fitbit به دور مچ دست تان کاري بيش از حد سخت است، شايد قرار گرفتن يک پايشگر سلامتي روي صورت تان را ترجيح مي دهيد. کمپاني بيمه خدمات درماني VSP Global اخيراً از يک جفت عينک هوشمند به نام Level رونمايي کرده که حرکات شخص را پايش مي کنند. اين عينک ها به کمک بلوتوث، با يک اپليکيشن مخصوص روي اسمارت فون ها همگام سازي مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فريم 270 دلار قيمت دارد که لنز را شامل نمي شود.
داخل بدنه اين عينک هاي هوشمند، همان سخت افزارهايي قرار گرفته که ممکن است انتظارشان را داشته باشيد. شتاب سنج، ژيروسکوپ و جاذبه سنج به کمک يکديگر به پايش قدم هاي برداشته شده، مسافت، کالري هاي سوخته شده و مدت زمان فعاليت مي پردازند. عينک هاي هوشمند VSP به کمک يک کانکتور مغناطيسي شارژ مي شوند و با هر بار شارژ، عمري معادل 5 روز دارند. تا اين لحظه، سه فريم مختلف در چهار رنگ براي مشتريان در نظر گرفته شده که مي توانند يکي را از ميان شان انتخاب کنند.
کمپاني VSP Global نوعي عنصر ارزش افزوده نيز به عينک هاي هوشمند خود آورده که البته به شکلي عجيب پياده سازي شده است. اگر شخص به اهداف معيني در روز دست يابد، امتيازهايي دريافت مي کند که از آنها مي توان براي کمک به افراد بي بضاعت و تقبل هزينه هاي چشم پزشکي آنها استفاده کرد. بنابراين کسب 50 امتياز، به معناي يک ويزيت رايگان يا يک عينک رايگان براي شخصي است که از پس چنين هزينه هايي بر نمي آيد.
اما نکته عجيب اينجاست که کاربران مي توانند انتخاب کنند اين هزينه، صرف چه گروه خاصي از مردم مي شود؛ گروه هايي نظير کهنه کاران نظامي، کودکان، سالمندان يا افراد بي خانمان. شايد اگر به ازاي خريد هر عينک، يک عينک رايگان به افراد بي بضاعت اهدا مي شد، تاثيرگذاري اين برنامه بيشتر بود اما VSP مي گويد که مي خواهد به خريداران حق انتخاب دهد که به نفع کدام گروه از مردم فعاليت فيزيکي مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۴۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!