Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@04:59:51 GMT

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی استان کرمان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۰۱۶۵

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ یادواره گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی استان کرمان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

یادواره شهدای دانشجوی استان کرمان با سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی و مداحی حاج حسن شالبافان همراه است.

مراسم بزرگداشت شهدای دانشجوی استان کرمان از ساعت ۱۸ همزمان با نماز مغرب فردا، ۵ اسفند ماه درحسینیه ثارالله برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآوری می شود این مراسم با همت ستاد یادواره شهدای دانشجوی استان کرمان برپا خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد

زمان و مکان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ که با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، ستاد مردمی برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه، در اطلاعیه‌ای زمان و مکان این یادواره را ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز یک شنبه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در محل گلزار شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است: با قدردانی و سپاس بی‌پایان از حضور شکوهمند مسئولین و اقشار و آحاد مختلف در آیین تشییع، بدرقه و خاکسپاری شهید مدافع وطن خواجه هادی راستگوگنجه به آگاهی مردم شریف و قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد می‌رساند در استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ۱۱ شهید گلگون کفن روستای گنجه‌ای بزرگ و اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مختلف مردم در گلزار شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مراسم با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج و نوای مداح کشوری، سید محمد ذاکرپور از خوزستان برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این اطلاعیه این ستاد آمده است: از عموم مردم مجاهد، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود با حضور یکپارچه و باشکوه در این مراسم عزم و اراده خود برای ادامه راه و آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی به نمایش گذارند.

در پایان این اطلاعیه از همکاری سپاه فتح استان، تیپ ۴۸ فتح، ناحیه مقاومت انصارالحسین (ع) شهرستان بویراحمد، فرماندهی انتظامی استان، بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت نفت استان و بنیاد شهید استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

دیگر خبرها

  • لغو تمامی مرخصی های دست اندرکاران آموزش و پرورش
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران سوم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان فریمان
  • زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد
  • کنگره شهدا در زرقان برگزار می‌شود
  • يادواره شهدای روستای فرسش اليگودرز
  • برگزاری نشست هماهنگی کنگره شهدای شهرستان ملارد