Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آماده‌باش کامل همه نیروهای برای جست‌وجو و انتقال اجساد به پایین کوه دنا گفت: در صورت بهبود شرایط جوی نیروهای امدادی به ارتفاعات پازن پیر دنا اعزام خواهند شد.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز جمعه در حاشیه جلسه ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرماندهان ارتش، مسئولان تیم امداد و نجات، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سایر متولیان در شهرستان دنا برگزار شد، افزود: در حال حاضر تمام نیروها در حالت آماده باش قرار دارند، اما با توجه به شرایط آب و هوایی، مه غلیظ، برف و کولاک و هشدار سازمان هواشناسی امکان دسترسی به محل لاشه هواپیما وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران باید جدیدترین راه کارهای مورد نظر برای دسترسی نیروها به ارتفاعات اجرایی شود.
احمدی ابراز داشت: با بهبود شرایط آب‌وهوایی در کمترین زمان ممکن نیروها به ارتفاعات اعزام می‌شوند.
در این نشست همچنین مسئولان گروه‌های تخصصی امداد و نجات و فرماندهان نیروهای ارتش آخرین وضعیت نیروها و برنامه‌های خود برای صعود به ارتفاعات را شرح دادند.
عملیات روز ششم جست و جوی پیکرجانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج به دلیل شرایط نامناسب هوا همچنان متوقف است.
25 گروه امدادی پنج نفره از مسیر کوه گل سی سخت به ارتفاعات پازن پیر حد فاصل شهرستان سمیرم و سی سخت آماده انجام عملیات جست و جو در صورت بهبود شرایط هستند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.
این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.
روز سه شنبه پس از 48 ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.
در روزهای چهارم و پنجم به علت شرایط نامساعد هوا و بارش برف و باران و وزش باد عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان نیمه‌تمام ماند.
7531/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، اسکای نیوز در خبری اعلام کرد ایزی جت از جمله شرکت‌هایی است که پرواز‌های خود را به تل آویو تا هفته آینده به حال تعلیق درآورده است.
به نوشته اسکای نیوز، پرواز هواپیما‌های خطوط هوایی شرکت‌های مختلف جهان پس از حملات تلافی جویانه ایران به اسراییل از مبدا یا به مقصد آن متوقف شده یا با اختلال مواجه شده است.
اسکای نیوز افزود: اسرائیل عصر شنبه پس از اینکه ایران اولین حمله مستقیم خود را به این کشور انجام داد، حریم هوایی خود را به روی هواپیما‌های غیر نظامی بست.
بر اساس این خبر اسراییل بامداد یکشنبه حریم هوایی خود را همچون اردن، عراق و لبنان که برای مدتی پرواز‌ها را متوقف کرده بودند بازگشایی کرده است با وجود این برخی شرکت‌ها ترجیح داده اند به اسراییل پرواز نکنند.

 

دیگر خبرها

  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان غرب کشور؟
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • (اینفوگرافیک) مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • دردسر جدید با پرونده جدید برای بویینگ آمریکا
  • دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تلاش خود را برای رصد تحرکات دشمن افزایش دهند
  • دیدار مسئولان عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان با نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!