Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا - امام جمعه موقت کنگان استان بوشهرگفت: ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده زندگی و امور مردم با هر دیدگاه و تفکری که انجام شود حرکت در مسیر دشمن است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی حیدری در اجتماع نمازگزاران کنگانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد نا امیدی درجامعه اظهار داشت: هر گونه پاشیدن بذر ناامیدی در بین مردم آب در آسیاب دشمن ریختن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص امیدوار نمودن مردم و بیان خدمات نظام کارآمد دینی گفت: به تعبیر و فرمایش رهبری ، بزرگترین جهاد در میدان تبلیغات ، امیدوار کردن مردم به آینده است.
خطیب جمعه کنگان یادآورشد: امروز بهترین راه برای خوشحال نمودن رهبر فرزانه انقلاب و ملت بزرگ ایران کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و حل مسئله اشتغال است.
حیدری با تقدیر از برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه در شهرستان کنگان به موضوع طرح تشکیک در شهادت حضرت زهرا (س) توسط برخی افراد اشاره و با بیان اینکه فاطمیه سند حقانیت و مظلومیت شیعه است افزود: طرح چنین مسائلی در جامعه ضمن آزردگی خاطر جامعه بزرگ شیعه مخل در وحدت است.
وی افزود: همه باید در تحکیم وحدت امت اسلامی بکوشند از هرگونه اظهار نظر نسنجیده ای که موجب اختلاف شود اجتناب کنند.
امام جمعه موقت کنگان در پایان با محکوم نمودن اقدام اغتشاش گران داعشی مسلک در تهران و تسلیت شهادت شماری از نیروهای انتظامی و بسیج گفت: مسئولان امر باید با اقتدار با عاملان این جنایت برخورد قانونی کنند.
7208/ 6045

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در در سفر به شهرستان سقز و در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: بعد از اتمام کلان پروژه‌ها که در سفر رئیس جمهور تحقق یافت، اتمام کریدور، گردنه صلوات آباد و چهار بانده نمودن جاده سقز- بانه از اولویت‌های عمرانی استان خواهد بود.

کیومرث حبیبی با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز یکی از دلایل سفر رئیس جمهور به سقز را وجود طرح‌های ارزشمند، چون سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، تصفیه‌خانه و سیستم انتقال آب برشمرد و ادامه داد: تصمیم‌های کلیدی خوبی برای سقز گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور ۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان اختصاص یافت ادامه داد: در سفر بعدی هم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حبیبی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت مسیر‌های روستایی و الحاق زمین‌های جدید و چهاربانده نمودن جاده سقز- بانه را مناسب برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از مدیران خواست تا متناسب با ظرفیت‌های عمرانی این شهرستان برای توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان