Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه فریدونکنار گفت: مسئولان دولتی نباید دارای روحیه اشرافی‌گری باشند و قانون باید برای تمامی افراد جامعه به صورت یکسان اجرا شود. به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سانحه سقوط هواپیما در یاسوج، اظهار کرد: این سانحه موجب تاسف ملت ایران و به ویژه خانواده‌های داغدیده شده است که از نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، سپاه، هلال‌ احمر و نیروهای مردمی برای کمک‌های صورت گرفته قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته برخی افراد با تحریک منافقان دست به اقدامات خرابکارانه در تهران زدند و نیروی انتظامی با توجه به اینکه مسئول تامین امنیت کشور است و با صبر و حوصله با این افراد برخورد کرد اما این اغتشاشگران با وحشی‌گری سه نفر از پرسنل نیروی انتظامی و یک نفر از بسیجیان را به شهادت رساندند که این حرکت از سوی مردم فریدونکنار محکوم می‌شود.
 
امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: قوه قضائیه و مسئولان مربوطه باید به سرعت برخورد لازم را با این اغتشاش‌گران را انجام دهند تا این افراد از رافت جمهوری اسلامی سوءاستفاده نکنند.
 
این مسئول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مردم تبریز، تصریح کرد: یکی از مطالبی که ایشان فرمودند درخصوص فضای باز برای انتقاد در جمهوری اسلامی است که باید منتقدین اصول نقد را رعایت کنند.
 
جلالی با بیان اینکه ارتجاع و برگشتن به دوره پهلوی از آسیب های جدی است، گفت: روحیه دولتمردان نباید به سمت اشرافی‌گری باشد و قانون باید برای تمامی افراد جامعه به صورت یکسان اجرا شود.
 
وی با بیان اینکه تکیه بر خارج موجب پیشرفت نمی‌شود، افزود: برجام یکی از نمونه‌هایی است که نشان داد که کشورهای غربی هیچگاه به نفع ایران قدمی برنمی‌دارند و متاسفانه هنوز برخی از کارگزاران دولت نسبت به این موضوع دقت کافی را ندارند.
 
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اجلاسیه امنیتی مونیخ خاطرنشان کرد: نتانیاهو با خیمه شب بازی در اجلاسیه مونیخ نشان داد که در سردرگمی است و امیدواریم ملت‌های مسلمان با بصیرت و دوراندیشی نسبت به جاهلیت غرب آگاه شوند.
 
جلالی در پایان گفت: در سال ۲۰۱۷ نزدیک به ۱۸ هزار مورد تیراندازی در آمریکا رخ داده است که حدود ۹۰۰ نفر از نوجوانان در این تیراندازی‌ها به قتل رسیده‌اند و بیش از ۶ برابر سلاح دنیا در دست مردم آمریکا است و رئیس جمهور این کشور در پیشنهادی احمقانه دستور مسلح کردن تمامی گروه‌ها برای جلوگیری از خشونت را می‌دهد. کد مطلب: 351116  

آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند

کلان‌نگری؛ حقله مفقوده توسعه در مازندران

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تیغه دولبه برای کودکان/ نظارت دقیق به‌جای ممانعت مطلق

به لیلا بگو هوووو بکشه

اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود

روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند

    مسئولان دولتی نباید دارای روحیه اشرافی‌گری باشند نگاهی به گلزار شهدای شهرستان نور پس از 10 سال‌ فراموشی+ تصاویر لزوم ایجاد مراکز پاسخگویی طرح رجیستری در استان‌ها/بلاتکلیفی مشمولان طرح/مدت زمان پاسخگویی نامعلوم است وضعیت بیمارستان رازی قائم‌شهر مناسب نیست/ پیگیری مسائل درمانی در کانتینر ! به لیلا بگو هوووو بکشه آیا این اقتصاد، مقاومتی است؟!/ مسئولان به‌جای وعده عمل کنند اقتدار ایران رویاهای دشمنان را به کابوس تبدیل کرد/ گردان مسلم خط‌شکن سخت‌ترین محورهای عملیاتی بود ارتش سوریه خواستار تخلیه «غوطه شرقی» از غیر نظامیان شد مسابقات پرورش اندام کارگری مازندران برگزار می‌شود بسیج 400 صیاد جویباری برای پیدا کردن صیادان مفقودشده   مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24   «دودانگه ساری» معطر به عطر نامداران گمنام شد   دومین جسد صیاد مفقودشده جویباری پیدا شد/ ادامه جستجو برای پیدا کردن سومین صیاد حقایقی از کارنامه ۱۶ ساله رضاخان حقوق شهروندی و مدیریت شهری طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت روسای قوا درگذشت پدر شهیدان عبوری را تسلیت گفتند آمار دقیقی از اشتغال در تعاونی‌های میاندورود نیست درآمد 5 هزار میلیارد تومانی در مازندران باید تحقق یابد معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار مازندران معارفه شد  

شهر به احترامتان، تمام قد ایستاد  

عزاداری عاشقان فاطمی در بابل  

شب وداع با ۱۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در قائم‎شهر  

تساوی خانگی نساجی ماندران مقابل اکسین البرز  

حماسه عاشقی مردم بابل در آیین تشییع ۲ شهید گمنام  

جان‌باختن تعدادی از هموطنان مازندرانی در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری

پیکر پاک پدر شهیدان "عبوری" در ساری تشییع شد  

مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر 12 شهید گمنام در سوادکوه  

تصاویر برفی روستای نیاک لاریجان  

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

 

مدیران خسته یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن از قاب دوربین تنکابن24  

 

برخورد دور از انتظار فرماندار نکا با مردم در راهپیمایی 22 بهمن 96 +عکس و فیلم  

صدور کارت برای خبرنگاران قول بر زمین‌ مانده ارشاد مازندران

مسئولان حق از دست‌رفته مردم جویبار را بازگردانند

امید کشورهای منطقه به ایران است/جایگاه رفیع ولایت فقیه در شکل‌گیری بیداری اسلامی

پشت پرده علت سقوط هواپیمایی تهران ـ یاسوج

طمع، جان جوان 24 ساله رامسری را گرفت

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج آذربایجان‌شرقی، گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی، گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی افزود: ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران، بسیار مهم بوده و این روحیه شکست‌ناپذیری مردم، ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش، ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی است، گفت: تعبیر مقام معظم رهبری از آذربایجان که این خطه را سر ایران می‌دانند، امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا نیز در ادامه با تشریح فعالیت هیأت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا گفت: تعداد ۳۲ هیأت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور دارند و ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیأت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

سرهنگ پاسدار علی حیدرپناه افزود: کمیته ورزش و جوانان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

وی افزود: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 6093959

دیگر خبرها

  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است