Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > ادبیات - ایسنا نوشت: ماریو گوتزه، ستاره تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه دورتموند در حوزه کتاب کودک هم درخشید.

ماریو گوتزه، ستاره تیم ملی آلمان و باشگاه دورتموند جایزه بهترین کتاب کودک سال ۲۰۱۷ آلمان را به خود اختصاص داد.

کتاب «رویای بزرگ ماریو» که ویژه کودکان ۸ تا ۱۰ ساله عاشق فوتبال است، روایتگر داستان پسری ۱۰ ساله به نام ماریو است که در رویای تبدیل شدن به یک فوتبالیست و بازی برای تیم ملی کشورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا، ماریو گوتزه، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و نویسنده این کتاب توضیح می‌دهد که این داستان درباره احترام، تحمل و پذیرا بودن همه جهان است. این یک کتاب زندگی‌نامه نیست اما واقعا زیباست.

گوتزه قرار است عواید حاصل از فروش این کتاب را به بنیادی با عنوان Kids to Life اختصاص دهد که از پروژه‌هایی در آلمان و دیگر نقاط جهان با هدف کمک به کودکان و نوجوانان محروم حمایت می‌کند.

58242

 

 

کلید واژه‌ها : کتاب سال - کودکان - فوتبال -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد‌های باغ کتاب در نوروز ۱۴۰۳

باغ کتاب تهران در نوروز ۱۴۰۳ با برنامه‌های مختلف برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها میزبان مخاطبان است که به شرح زیر است:

جادوی رنگ‌ها

رویداد جادوی رنگ‌ها با انجام آزمایش‌های شیمی رنگارنگ برگزار می‌شود. در این برنامه کودکان می‌توانند دانش شیمی را به صورت تجربی و جذاب یاد بگیرند. این برنامه ۷ فروردین از ساعت ۱۵ در باشگاه زیست‌شناسی برگزار می‌شود.  

اختتامیه جشنواره امروز تا نوروز

اختتامیه جشنواره «از امروز تا نوروز» همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در فروشگاه کتاب کودک و نوجوان باغ کتاب برگزار خواهد شد. در این برنامه «مهسا هنردوست» کارشناس کتاب کودک به قصه‌گویی به بازی‌های ریتمیک با کودکان می‌پردازد. این برنامه روز سه شنبه ٧ فروردین، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.  

بازی و تحرک برای خردسالان

در این بخش کودکان می‌توانند با ترامپولین و فعالیت‌های ورزشی لحظاتی شاد را تجربه کنند. بازی‌های این بخش ویژه خردسالان زیر ۳ سال است که از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین، از ساعت ۱۰ تا ۲۳ در مجاورت فرشگاه کتاب بزرگسال باغ کتاب برگزار می‌شود. استفاده از این بخش رایگان است.  

بازی‌های تعادلی و رومیزی

در این بخش بازی‌های تعادلی برای کودکان و بازی‌های رومیزی برای بزرگسالان برگزار می‌شود. این برنامه از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین، از ساعت ۱۰ تا ۲۳ روبه‌روی سالن شماره یک برگزار می‌شود.

منبع:  روابط عمومی باغ کتاب تهران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • جایزه ملی کتاب کودک و نوجوان در یک قدمی اجرا
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد
  • رویداد‌های باغ کتاب در نوروز ۱۴۰۳