Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:21:08 GMT

سه حادثه رانندگی در استان اصفهان 21 مصدوم برجاگذاشت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۰۸۱۰

سه حادثه رانندگی در استان اصفهان 21 مصدوم برجاگذاشت

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان روز جمعه به ایرنا گفت: ساعت 9 و 58 دقیقه بامداد امروز 2 دستگاه خودروی سواری پراید و مزدا وانت در جاده ، اصفهان سگزی با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی واحد امدادی به این محل اعزام شد.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه رانندگی هشت نفر شامل 2 زن، چهار مرد و 2 کودک مصدوم شدند که 2 نفر از آن ها به بیمارستان کاشانی منتقل شدند و 6 مصدوم دیگر نیز به دلیل رضایت ندادن برای اعزام به بیمارستان، به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجزی شهری است در بخش مرکزی اصفهان شهرستان اصفهان که در 35کیلومتری اصفهان قرار دارد.

** واژگونی مینی بوس در اتوبان فرودگاه اصفهان هشت مصدوم برجاگذاشت
همچنین واژگونی یک دستگاه مینی بوس در بزرگراه فرودگاه اصفهان روز چهارشنبه موجب مصدومیت هشت نفر شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درمورد این حادثه گفت: این حادثه روز چهارشنبه به اورژانس 115 اعلام و امدادخواهی شد که 2واحد امدادی اورژانس به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر شامل چهار زن و چهار مرد مصدوم شدند که توسط واحدهای امدادی و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های آیت الله کاشانی و فارابی شهر اصفهان منتقل شدند.
وی ادامه داد: 2 نفر از سرنشینان مصدوم شده به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
فوریت ‌های پزشکی شهرستان اصفهان با برخورداری از 47 پایگاه شامل 35 پایگاه شهری، 11 پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 260 نفر پرسنل عملیاتی به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

**واژگونی سرویس مدرسه در بادرود پنج مصدوم داشت
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید (سرویس مدرسه) در بادرود عصر روز چهارشنبه موجب مصدومیت پنج نفر شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 15 و 24 دقیقه عصر روز چهارشنبه به اورژانس 115 اعلام و امدادخواهی شد که دو واحد امدادی اورژانس و یک واحد امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه پنج نفر شامل یک زن30 ساله و چهار دختر نوجوان مصدوم و توسط واحدهای امدادی و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.
بادرود با جمعیت حدود 25هزار نفر در فاصله 30 کیلومتری نطنز و 150کیلومتری اصفهان قرار دارد.
گ/7135 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۱ نفر در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور موته خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس عابدی درخصوص واژگونی اتوبوس مسافربری، اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، افزود: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در این حادثه، تصریح کرد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین(ع) گلپایگان و حضرت محمد(ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله از ۹ مردم مصدوم شده پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی