Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: یکی از اهداف دشمنان خارجی از راه اندازی اغتشاشات اخیر، مشغول کردن قدرت ایران به داخل کشور و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازسپاه نیوز، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در راس هیئت عالیرتبه نظامی از نیروهای مسلح نظامی و انتظامی استان خوزستان به منظورارائه گزارش و پیشنهادات راهبردی محضر فرمانده معظم کل قوا بازدید و در جمع فرماندهان و مسئولین نظامی استان با اشاره به اهمیت خوزستان گفت: استان خوزستان دومین منطقه حیاتی ایران، پس از تهران است، بگونه‌ای که امنیت پایدار خوزستان رابطه مستقیم با امنیت ملی ایران دارد و می توان گفت امنیت خوزستان یعنی امنیت ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود ۷۰ درصد از منابع نفتی ایران و بیش از ۳۰ درصد آبهای سطحی کشور و یک سوم انرژی برق- آبی و بیش از ۱۵ سد مخزنی، انحرافی و تنظیمی و تولید سه چهارم نفت خام کشور خوزستان را تبدیل به منطقه حیاتی کرده است.

صفوی ادامه داد: سپاه ستون مستحکم انقلاب و مردم است و عملکرد سپاه در تامین امنیت استان خوزستان مطلوب است.

وی تصریح کرد: استان خوزستان قلب تپنده ایران است و هرگونه آسیبی به این استان، آسیب به انقلاب  اسلامی و ملت ایران است و نیروهای مسلح، بویژه سپاه پاسداران بایستی تامین امنیت در استان و تهدیداتی که متوجه امنیت این استان است را بطور جدی و مستمر دنبال کنند.

صفوی افزود: دشمنان ما می دانند که ایران غیر از افغانستان و عراق است و پس از جنگ تحمیلی جمهوری اسلامی آنقدر قوی شده است که آمریکائیها و صهیونیستها می‌دانند که نمی‌توانند در جنگ از پس ما برآیند، البته ماهیت تهدیدات تغییر کرده است و تهدید نظامی جدی پیش روی نداریم و این به آن معنا نیست که دشمن را دست کم بگیریم.

وی ادامه داد: واقعیت دیگر آن است که ماهیت و سمت تهدیدات تغییر کرده و تهدیدات خارجی جای خودر را به تهدیدات داخلی متوجه امنیت ملی داده است و مسائل مرتبط با امنیت داخلی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است آنچنانکه یکی از اهداف دشمنان خارجی از راه اندازی اغتشاشات اخیر، مشغول کردن قدرت ایران به داخل کشور و همچنین ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین بود.

دستیار و مشاور عالی  مقام معظم رهبری با اشاره به هدف نهایی دشمنان در نشانه رفتن امنیت ملی گفت: هدف نهایی دشمنان در راه اندازی موضوعات و تهدیدات، متوجه امنیت ملی و داخلی کشور است که البته موفق نخواهند شد به این هدف خود دست یابند و جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی بعنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای تامین کننده امنیت کشور و امنیت منطقه و کمک کننده به تامین امنیت و صلح و ثبات منطقه غرب آسیا است.

صفوی با اشاره به پشتوانه مردمی و نقش رهبر معظم انقلاب بعنوان دو مولفه قدرت بخش نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اوج وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران در ایستادگی نسبت به آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب  است و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش رهبر معظم انقلاب در هدایت و راهبرد این نظام دو مولفه قدرت بخش جمهوری اسلامی ایران است که تبلور این دو مولفه باعث قدرت نمایی ایران در حفظ امنیت و ثبات منطقه شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: پاسخ سپاه به صهیونیست‌ها قاعده جدیدی در تنبیه دشمنان ایجاد کرد، هر وقت آن‌ها فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب را شهید کنند آن‌ها را تنبیه می‌کنیم و دشمنان نمی‌توانند از این قاعده جدید، سالم بیرون بروند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید حمیدرضا الداغی، شهید آمر به معروف و ناهی از منکر در گلزار شهدای سبزوار، اظهار داشت: یکی از مقاطع بسیار ویژه انقلاب اسلامی در سال 1401 اتفاق افتاد، خبیثان عالم و شیطان بزرگ در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هر راهی علیه این کشور انقلاب اسلامی حرکت کردند با شکست روبه‌رو شدند. آن‌ها در سال 1401 اشتباه محاسباتی کردند که این بار می‌توانند توفیقی در این مسیر به دست بیاورند.

وی افزود: دشمنان در سال 1401 از راهی دیگر وارد شدند و آن بلوا و فتنه را به وجود آوردند تا بتوانند با ابزاری که فکر می کردند در اختیار آن هاست پیروزی علیه انقلاب اسلامی به دست بیاورند ولی مثل گذشته باز هم اشتباه محاسباتی کردند و شکست خوردند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که نبرد حق و باطل تمامی ندارد، ادامه داد: باطل می‌داند که نمی‌تواند بر جبهه حق پیروز شود. چون شیطان هربار تعداد بیشتری را همراه خود می کند. مهم این است که دلدادگان ائمه اطهار و انقلاب اسلامی 45 سال است نشان داده اند پای جبهه حق ایستاده اند. در حالی که می دانند امکان دارد جان شان را فدای این راه نورانی کنند.

وی با اشاره به این که بیش از 200 هزار شهید موید این است که بصیرت در مردم انقلابی ایران وجود آمده است، گفت: علی‌رغم 45 سال دشمنی و خباثت، ایستادگی، صبر و پای کار بودن، بهترین نتیجه را خداوند به انقلاب اسلامی عنایت کرده است. به صورتی که دشمنان با صراحت اذعان می‌کنند که در این 45 سال یک پیروزی به دست نیاورده‌اند. خوشا به حال کسانی که بیشتر پای کار انقلاب اسلامی بوده‌اند که خیرات بیشتری برای آن ها به دنبال دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در سال 1401 می‌گفتند بی‌حجابی باید باشد. در حالی که خداوند، پیامبر اکرم و ائمه اطهار امامین انقلاب اسلامی و شهدا به رعایت حجاب دستور داده‌اند و تاکید کرده‌اند. در بیش از 90 درصد وصیت نامه های مطهر شهدا، سفارش به حجاب آمده است، چرا که این که دستور خود خدا است، چرا که خداوند عنایت ویژه‌ای به بانوان داشته است.

فدوی تصریح کرد: ما باید بسیار محکم پای کار دستور خداوند بایستیم. ما مقتدرترین حکومت عالم هستیم. 45 سال است که در برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ایم و نگذاشته‌ایم حتی یک پیروزی بر ما به دست بیاورد. وقتی این قدرت را داریم باید در برابر حکم خداوند کوتاه بیاییم؟ مسلما ما آمریکایی‌ها را به خاک مذلت می‌نشانیم.

وی با اشاره به تنبیه قاطعانه رژیم صهونیستی، گفت: دشمنان، حرکت اشتباهی در حمله به کنسولگری کشورمان کردند تا تنبیه اساسی بشوند. اراده حیدری رهبری معظم و قدرت سپاه پاسداران ننگ را برای قدرت‌های شیطانی به بار آورد که مضحکه دنیا شدند. وزیر صهیونیستی را دیدید که چه عبارت‌هایی علیه خودشان بر زبان آورد؟ این قدرت انقلاب اسلامی است. آیا این کشور به خاطر حرف‌های شیاطین در برابر حکم خدا کوتاه می آید؟ این‌ها کف روی آبی هستند که وقتی قدرت انقلاب اسلامی تجلی پیدا می‌کند مانند کف روی آب، محو می‌شوند. باید ما پای کار عزیزان فراجا باشیم که عزم شان را جزم کردند که طرح «نور» را اجرا کنند.

وی خطاب به مردم سبزوار گفت: شهید الداغی، جوان همشهری شما چه تجلی بی‌نظیری داشت که تمام کشور را به حرکت درآورد. در لحظه بسیار خاص، بصیرت و غیرت او به حرکت در آمد و می‌دانست که پای جانش در میان است. ولی او ایستاد و جانش را تقدیم کرد و شهید شد. او یک الگو درست کرد که غیرتمندان کشور در بزنگاه ها این چنین غیرتی نشان دهند تا ناموس حفظ شود و دختران و مادران ما خیال راحتی داشته باشند که در کشور امام زمان (عج) برایشان امنیت وجود دارد.

فدوی ادامه داد: خوشا به حال این شهید که از طرف ولی و امام ما با صراحت عنوان شد که الگوست. خدا را شکر که هر روز تجلی جدیدی از خداوند نمایان می‌شود که وقتی دشمنان ما می‌خواهند در کشورمان فتنه کنند، مردانی ایستاده‌اند و ما در رویارویی سخت، متکی به محبت و دوستی اهل بیت هستیم، وقتی ما متکی به این دوستی پیامبر هستیم همه عالم هم اگر در برابر ما بایستند شکست می‌خورند. این کاری است که شهید الداغی انجام داد و الگو شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان این که ما با اقتدار، خبیثان عالم را تنبیه کردیم، گفت: دشمنان بر حسب ظاهر، بالاترین قدرت‌های دنیا هستندف ولی قدرت انقلاب اسلامی بالاتر از آن‌ها است. چون ما حزب خدا هستیم که همواره پیروز است. برای همین است که تصمیم حیدری گرفته و به مثابه یاوران و فرزندان حیدر عمل شد و دشمن را به خفت نشاندیم. این است اثر خون شهید که با تنبیه خبیثان عالم این اقتدار به وجود آمد.

وی با اشاره به این که با اعلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان مطمئن بودند که پاسخ اشتباه‌شان را دریافت می‌کنند، گفت:  دشمنان به هر راهی دست زدند و التماس کردند که اقدام نکنید. ما اقدام کردیم و عظمت و بزرگی را نشان دادیم. با پاسخ به دشمن صهیونیستی قاعده جدیدی به وجود آوردیم و در آینده نیز این قاعده جدید را اعمال می‌کنیم. هر وقت آن‌ها فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران انقلاب اسلامی را شهید کنند آن‌ها را تنبیه می‌کنیم. این قاعده‌ای جدید است که در تنبیه دشمنان برقرار شد و نمی‌توانند از دست این قاعده جدید سالم در بروند.

رفتار شهید الداغی مورد ستایش همه قرار گرفت

سردار علی فدوی، همزمان با نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار، با حضور در منزل این شهید والامقام و دیدار با خانواده وی، اظهار داشت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند و  شهید حمیدرضا الداغی در یک بزنگاه، به نحوی عمل کرد که مورد ستایش همگان قرار گرفت.

وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی