Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دامغان- ايرنا- امام جمعه موقت دامغان گفت: قوه قضاييه بايد با مسببان حادثه خيابان پاسداران تهران بدون هيچ ملاحظه اي، قاطعانه برخورد کند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام احمد فواديان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته دامغان، با اشاره به حوادث اخير خيابان پاسداران تهران، گفت: حرکت اوباش‌گونه عده اي در خيابان پاسداران تهران، منجر به شهادت نيروهاي فداکار بسيج و نيروي انتظامي شد که قوه قضاييه بايد بدون هيچ ملاحظه اي، قاطعانه برخورد کرده و آنان را به سزاي اعمال ننگين خود برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: اراذل، اوباش و فتنه گران بايد بدانند ايران اسلامي اجازه جولان دادن به هيچ حزب و گروهي را نخواهد داد.
امام جمعه موقت دامغان بيان کرد: نيروهاي نظامي، انتظامي و بسيج ايران هيچ گاه از ايثار و دفاع دست‌برنداشته و همواره براي دفاع از خاک، جان و ناموس خود در صحنه حاضر هستند.
وي، با بيان اينکه امروز عربستان، اسرائيل و آمريکاي جنايتکار با همکاري يکديگر در بسياري از کشورها به کشتار مردم بي گناه مي پردازند، افزود: آمريکا و اسرائيل، امروز ايران را تروريست مي خوانند در حالي که شاهديم آنها از ابزار کشتارجمعي استفاده مي کنند و هرگز انسانيت را نمي شناسند.
امام جمعه موقت دامغان تصريح کرد: اگر دشمنان ايران بخواهند دست از دشمني خود برندارند و به ايران و اسلام صدمه اي وارد کنند، بدون شک نابود و از صحنه روزگار محو خواهند شد.
9856/6103
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود