Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: با تحلیل مسائل پیش رو آرمان های مردم از ایجاد انقلاب اسلامی در سال 57 و درصد تحقق آن روشن می شود و نقشه راه مسئولان و مدیران را برای برطرف کردن ضعف و تقویت نقاط قوت بیان می کند.
وی گفت: مردم ما انقلاب نکردند که فقط افراد عوض شوند بلکه انقلاب ما انقلاب ارزش ها بود پس آنچه که باید تغییر کند، فرهنگ هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه بیرجند بیان کرد: مردم ایران در سال 57 سلسله ای را ساقط کردند که وابسته با نظام ستمشاهی، اهل تاج و تخت و مالک بیت المال بود و برای حفظ آن بخش های مختلفی از خاکش را از دست داد.
وی گفت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، خود و دست اندرکاران ملت را خدمتگزاران آنها می دانست و امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی 40 ساله شده و درخت انقلاب به ثمر نشسته است اما برای حفظ آن باید تمام مردم به ویژه مسئولان خود را در مسیر انقلاب قرار دهند.

** انقلابی گری مردم و مسئولان
وی مردم و مسئولان را به انقلابی گری دعوت کرد و افزود: مدیر انقلابی واقعی کسی است که با مردم رو در رو صحبت کند، حرف آنها را بشوند و با آنها همدردی کند تا عزت و احترام مردمش حفظ شود.
حجت الاسلام مختاری پنهان شدن برخی مسئولان پشت درهای بسته را جزو رفتارهای ضد انقلابی دانست و گفت: این رفتارها برای ملت ما قابل تحمل نیست و جزو روحیه های اشرافی گری است.
وی اظهار کرد: تحلیل اوضاع کشور موجب ایجاد آرامش و آسایش در مردم می شود و از طرفی زمینه سوء استفاده دشمن، با آگاهی بیشتر مردم کاهش می یابد.
وی گفت: انقلابی گری یعنی اینکه از نظام و انقلاب توقع مطلق نداشته باشیم، ادعا نمی کنیم که انقلاب 100 درصد خواسته ها را حل کرده اما در مقایسه با گذشته ثمرات خوبی را در پی داشته که اگر باز هم به سال 57 برگردیم حتما با رژیم ستمشاهی مبارزه خواهیم کرد زیرا انقلاب ما اسلامی بود و مدیران باید سعی کنند که مشکلات پیش رو را با تکیه به موازین اسلامی حل کنند.
امام جمعه موقت بیرجند پیروزی جبهه مقاومت را از برکت های انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: وجود عده ای نااهل در هر مکانی اجتناب ناپذیر است و انقلابیون باید به فکر چیدن شاخه های نفوذ در انقلاب اسلامی باشند.
وی یادآور شد: کشور ما در مرحله خصومت اقتصادی از سوی کشورهای معاند است و آنها از هیچ تلاشی برای ایستا کردن انقلاب چشم پوشی نمی کنند پس وظیفه ماست طوری رفتار کنیم همانگونه که در این 40 سال هیج غلطی نتوانسته اند بکنند همواره سرافکنده باشند.

** علت سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج پیگیری شود
حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج برای مردم ایران بسیار دردناک بود و مسئولان مربوطه باید تمام تلاش خود را برای پیگیری علت این حادثه انجام دهند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برف و بوران، روند برگرداندن جنازه ها را کند کرده اما باید به جد به دنبال جعبه سیاه هواپیما بود که اگر قصور احتمالی باعث ایجاد این حادثه باشد مورد برخورد قاطعانه قرار گیرد.
خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه این حادثه به وجود آمده و قابل برگشت نیست، عنوان کرد: مسئولان باید در نظر داشته باشند که عده زیادی از هموطنانمان داغدار شده اند و باید تمام تلاش خود را به کار گیرند که حوادث اینچنینی به وجود نیاید.

** حمایت قاطع مردم از نیروی انتظامی
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مردم ایران قاطعانه از نیروی انتظامی حمایت می کنند افزود: رفتار بی شرمانه عده ای اخلالگر در خیابان پاسداران تهران را محکوم و از نحوه مدیریت حادثه توسط نیروی انتظامی قدردانی می کنیم.
وی گفت: در این حادثه عده ای از مزدوران وابسته به یک فرقه خاص انحرافی از صبر و حوصله نیروی انتظامی سوء استفاده کردند و تعدادی از هموطنان زحمتکش ما را در نیروی انتظامی و بسیج به شهادت رساندند.
حجت الاسلام مختاری نیروی انتظامی را نیرویی شجاع و مقتدر دانست و گفت: مسئولان و فرماندهان باید با تدبیر موقعیتی را فراهم کنند که با قدرت جلوی اخلال گران بایستند.
وی با بیان اینکه تا کی باید نیروهای ارزشی ما به شهادت برسند تصریح کرد: ما حمایت قاطع خود را از نیروی انتظامی در برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت کشور اعلام می کنیم.
وی همچنین از اقدام های بی شائبه نیروی انتظامی خراسان جنوبی در برخورد با اخلالگران فرهنگی و مفسدان اخلاقی قدردانی کرد و از دادگستری استان خواست تا کمال همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی راهپیمایی روز قدس
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • فراجا در تراز انقلاب اسلامی، پاسخگو و مردمی
  • چهره پلیس مکتبی در تراز انقلاب را نشان دهیم