Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@10:45:10 GMT

آیا «شهرزاد» 4 ساخته می شود؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۱۳۳۴

آیا «شهرزاد» 4 ساخته می شود؟

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ تصویربرداری فصل سوم «شهرزاد» به پایان رسید.

ترانه علیدوستی با اعلام پایان تصویربرداری سریال در صفحه شخصی اش با خداحافظی از این کاراکتر جذاب این شایعه را پر رنگ تر کرد که فصل جدید شهرزاد تولید نخواهد شد.

با آغاز فصل سوم سریال شهرزاد» گمانه زنی ها و حتی اظهارات برخی عوامل سریال نشان از این داشت که سریال «شهرزاد» در فصل جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با گذشت زمان و مصاحبۀ شهاب حسینی مبنی بر اینکه او در فصل بعدی حضور نخواهد داشت مشخصا گروه سازنده ساخت فصل چهارم را منتفی دانستند. البته باید دید فروش فصل سوم و بازگشت اقتصادی سریال «شهرزاد» در تولید این مجموعه در فصل چهارم چقدر مؤثر است.

هفته گذشته قسمت چهارم از فصل سوم سریال روی پیشخوان مارکت ها بود و البته با فروش خوبی مواجه شد، اما سریال «شهرزاد» در فصل سوم هنوز سرو صدای مفصلی نداشته است.

با این حال کماکان سریال «شهرزاد» با اعتماد مخاطب پیش می رود.

خبرنگار: سها راستاد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزیلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزیلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟