Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تیمش با توجه به فشردگی مسابقات داخلی و خارجی نه وقت شادی کردن دارد و نه غم خوردن.

طرفداری- برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

بعد از لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردیم و بازی خانگی‌مان را انجام می‌دهیم. اصلاً وقت غم خوردن و وقت شادی کردن نداریم، به‌هرحال بازی فردا، دیداری است که ما باید خودمان را سریعاً با شرایط لیگ تطبیق دهیم و طبیعی است که به دنبال سه امتیازی بازی با استقلال خوزستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا انتظار یک بازی سخت و نامعلوم را دارم

وی ادامه داد:

شاید روی کاغذ ما بازی آسانی داشته باشیم، اما من انتظار یک بازی سخت و نامعلوم را دارم. بازی استقلال خوزستان مقابل فولاد را دیدم. این تیم هیچ تفاوتی با تیم دوم جدول (فولاد) نداشت. طبیعی است حریف تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا امتیازات این مسابقه را جمع کند و در لیگ برتر باقی بماند، اما همان اندازه که این امتیاز برای آنها مهم است، برای ما هم اهمیت دارد. ما هم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر به هدف‌مان که قهرمانی است، برسیم.

فردا سیدجلال، خلیل‌زاده و بیرانوند را در اختیار نداریم

برانکو همچنین خاطر نشان کرد:

ما در این مسابقه سیدجلال حسینی را در ترکیب نخواهیم داشت. همچنین شجاع خلیل‌زاده را به دلیل مصدومیت و بیرانوند را هم به همین دلیل در اختیار نخواهیم داشت. صادق محرمی هم به لحاظ گوارشی مشکل داشت و امروز بعد از چند روز استراحت در کنار تیم تمرین سبکی انجام داد. باید ببینیم فردا شرایط او چطور خواهد شد، علاوه بر اینها سایر بازیکنان برای حضور در ترکیب تلاش خواهند کرد.

فردا تغییرات ما را خواهید دید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا فردا در ترکیب اصلی این تیم تغییراتی صورت خواهد یافت یا خیر، گفت:

بله، تغییراتی خواهیم داشت که فردا در زمین خواهید دید.

فعلاً به دربی فکر نمی‌کنیم

وی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا امکان دارد به دلیل دربی هفته بیست‌وپنجم به بازیکنان خود استراحت دهد، گفت:

من همیشه گفته‌ام ما بازی به بازی پیش می‌رویم، اصلاً به بازی دو هفته بعد فکر نمی‌کنیم، فردا هم بازیکنانی که از همه آماده‌تر هستند برای کسب نتیجه بازی خواهند کرد.

در لیگ قهرمانان با کوچک‌ترین اشتباهی مجازات خواهید شد

برانکو  در مورد اینکه بعد از شکست پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا انتقادات زیادی از او و تیمش شد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند این باخت به خاطر مسائل تاکتیکی بوده است، تصریح کرد:

طبیعی است سطح مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است، یعنی اگر در لیگ قهرمانان کوچک‌ترین اشتباهی انجام دهید مجازات خواهید شد. ما تیم نسف‌قارشی را با نتیجه 3 بر صفر بردیم، اما کار ساده‌ای نبود، الان هم 3 بر یک به السد باخته‌ایم، همان‌طور که سال گذشته هم 3 بر صفر به الریان باختیم.

السد از الاهلی و الهلال عربستان هم بهتر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد:

من در آنالیز بازی هم به بازیکنانم نشان دادم که در دیدار فصل گذشته بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم. ما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنیم و در خانه حریف هم بودیم، ضمن اینکه مقابل بهترین تیم حال حاضر خاورمیانه بازی کردیم. السد کیفیت خود را مقابل الوصل امارات نشان داد. این تیم از الاهلی و الهلال عربستان هم بهتر است. الهلالی که این فصل در لیگ قهرمانان حضور دارد پنج بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده است. با تمام این اوصاف ما مقابل تیم السد بد نبودیم و انتظار این نتیجه را نداشتیم، اما فوتبال است و اگر اشتباهی کنید مجازات سنگینی خواهید داشت.

معمولاً تفاسیر بعد از بازی بر حسب نتیجه صورت می‌گیرد

وی ادامه داد:

به جرأت می‌گویم ما در نیمه اول این بازی یکی از بهترین بازی‌های تاکتیکی‌مان را انجام دادیم، اما یک مقدار شادابی چند مهره ما کم بود که آن هم به قیمت از دست رفتن نتیجه رقم خورد، معمولاً تفاسیری که بعد از بازی هم صورت می‌گیرد بر حسب نتیجه است و این موضوع هم همیشه خواهد بود. همیشه گفته‌ام پرسپولیس خودش را با هیچ تیمی تطبیق نخواهد داد، اما طبیعی است که همان‌طور که ما حریف را آنالیز می‌کنیم آنها هم ما را آنالیز می‌کنند. من فقط یک اشاره به ژاوی می‌کنم. این بازیکن قیمتش بیشتر از تمام بازیکنان ماست. او بهترین بازیکن زمان خودش بوده و شاید به اندازه یک بازیکن 20 ساله دوندگی نداشته باشد، اما سریع می‌بیند، سریع فکر می‌کند و سریع هم عمل می‌کند.

بیرانوند روی گل‌های السد مقصر نبود

برانکو در واکنش به اظهارنظر وحید قلیچ که بیرانوند را به یک کپسول آتش‌نشانی تشبیه کرده بود، گفت:

حقیقتاً من اینستاگرام را نگاه نمی‌کنم. اگر قلیچ چنین نظری داده باشد من تعجب می‌کنم. یک عضو خانواده پرسپولیس چطور در مورد برترین دروازه‌بان ایران و دروازه‌بان ملی‌پوش چنین نظری می‌دهد؟! به نظر من روی گل‌هایی که دریافت کردیم بیرانوند اصلاً مقصر نبود. اینکه بیرانوند اشتباه خواهد کرد، بله این اتفاق خواهد افتاد، همان‌طور که او توپ‌هایی را خواهد گرفت که تیم را نجات خواهد داد. فوتبال بالا و پایین دارد. اگر کسی اشتباه نکند تمام بازی‌های دنیا 3 بر صفر تمام می‌شود، همان‌طور که گفتم من از بازی تیمم راضی بودم. ما در خانه حریف و مقابل بهترین تیم خاورمیانه بازی می‌کردیم. به جرأت می‌گویم تیم السد قهرمان قطر خواهد شد. در کل باید بگویم اکنون برای من بازی فردا مقابل استقلال خوزستان مهم است و در عین حال اعتقاد دارم که همه حق انتقاد دارند.

در زمانی که احساس کردم باید تعویض کنم این اقدام را کردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بسیاری اعتقاد داشتند او می‌توانست خیلی زودتر دست به تعویض بزند و شاید اگر این اتفاق رخ می‌داد بازیکنان تعویضی پرسپولیس نتیجه دیگری را رقم می‌زدند، گفت:

وقتی نتیجه بدی می‌گیرید، به همه طریق از شما انتقاد می‌شود، من در زمانی که احساس کردم باید تعویض کنم این اقدام را کردم. ما قبل از تعویض هم شانس‌های گلزنی داشتیم  این صحبت‌ها مسائلی است که بعد از نتایج در مورد آن حرف زده می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. در دیدار رفت، بازی خوبی در حضور هواداران ملوان انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم هواداران استقلال با حضور در ورزشگاه به‌عنوان یار دوازدهم به ما کمک کنند و سه امتیاز را بگیریم.

وی در ادامه افزود: پس از بازگشتی که در هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان داشتیم به لحاظ روانی در شرایط خوبی قرار گرفتیم، ولی یکسری اتفاقات و مصاحبه‌ها درباره یکی از بازی‌های برگزار نشده در لیگ دسته اول به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به ما وارد شد. مردم می‌دانستند فرار رو به جلوی دوستان است و ربطی به ما نداشت که جلوی بازی را بگیریم. یکسری مظلوم‌نمایی کردند و قصد داشتند آرامش استقلال خوزستان را به‌هم بزنند. تلاش کردیم بازیکنان توجهی به این حاشیه‌ها نکنند. امیدوارم بازیکنانم فردا نشان دهند این اتفاق تأثیری روی آنها نداشته است، اما اگر تأثیر بگذارد طوفان به پا می‌کنم و مسائلی را بازگو خواهم کرد که چه کسانی قصد ضربه زدن به فوتبال خوزستان دارند. چه کسانی از بازیکنان پول می‌گیرند یا می‌خواهند پول بگیرند. در این چند روز، بازیکنانی که ارتباط به من نداشتند پیامک دادند و سعی کردند آرام باشیم. اگر لطمه‌ای به تیم وارد شود همه چیز را اعلام می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه حملاتی که به او شده، شخصی بوده است یا خیر، گفت: من ۳۰ سال است مربیگری می‌کنم و سعی کرده‌ام با آرامش کار کنم. دنبال آدم‌های سیاسی و زد و بند هم نبودم و نیستم. شاید تنها سرمربی فوتبال خوزستان بودم که سرمربی تیم جوانان نیز شده‌ام. من پله پله بالا آمدم و از رانت استفاده نکرده‌ام، به همین دلیل در دل مردم جا دارم و من را دوست دارند! همیشه سعی کرده‌ام از فوتبال استانم دفاع کنم. ضرب‌المثلی هست که در فلان شهر دنبال آهنگر بودند مسگر را جای دیگری زدند! (گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری). اصلاً این مسائل ربطی به من نداشت و سعی کردم حرمت‌ها حفظ شود. من آن روز پیگیر بودم و آقای نجفی (مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان) نشان داد که چقدر دنبال این بودم بازی برگزار شود. عادل سواری که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی سمت داشت به‌صورت علنی گفت با همکاری من، این تیم آنجا (ورزشگاه غدیر اهواز) بازی کرده است. امروز هم تمرین آخرمان بود که با هیئت فوتبال همکاری کردم و بیش از ۵۰ مربی فوتبال در غدیر حضور یافتند تا ارزش‌گذاری شوند.

پورموسوی ادامه داد: برای من جای سؤال است که چرا همه دنبال ورزشگاه غدیر هستند و چرا به فکر ورزشگاه تختی اهواز نیستند؟ هشت ماه فرصت داشتند این ورزشگاه را آماده کنند. آقایان بنی‌تمیم و طالقانی تنها هستند و نیاز است به آنها کمک شود. ورزشگاه تختی ورزشگاه اصلی شهر است. الان بیایید کمک کنید. من ۱۰ ماه است فریاد می‌زنم زمین تمرین نداریم و کسی پاسخگو نیست. شهر اهواز زمین چمن ندارد. این همه شرکت صنعتی داریم و آلودگی به وجود می‌آورند، ولی چرا یک درصد درآمدشان را هزینه ورزش نمی‌کنند؟ زمین درست کنید و به ما اجاره دهید. اینکه همه ایستادند شرکتی مثل گروه ملی کار را بردارد و هزینه کند و سپس همه مالک شوند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: می‌بینم همه می‌گویند اوضاع و احوال تیم‌های خوزستانی چرا این‌گونه است. مگر سال گذشته در سه تیم خوزستانی، دو تیم در پایین جدول نبودند؟ امیدوارم خودزنی‌ها تمام شود. پورموسوی بماند یا برود تمام تلاشش خدمت به خوزستان است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان راجع به بها دادن به بازیکنان جوان گفت: یکی از ویژگی‌های تیم ما در نیم‌فصل دوم باور بازیکنان بود. آنها به خودشان اعتماد کردند و توانستیم در برخی از بازی‌ها برگردیم. امیدوارم فردا از شروع بازی این حس اعتماد و باور در بین بازیکنان وجود داشته باشد. هر جایی کار کرده‌ام از بازیکنان جوان بهره برده‌ام. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی می‌گردند باشگاهی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به سمت جوانگرایی می‌روند. لیگ ما سه بخش است، پنج تیم اول با توجه به بضاعت‌شان دنبال بهترین‌ها هستند و تیم‌هایی مثل ما هم دنبال بازیکنان بومی و جوان.

کد خبر 848529 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان