Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شاهرود - ايرنا - امام جمعه شاهرود گفت: آينده روشن مردم و جوانان ايران با تکيه به استعدادها و توان داخلي رقم خواهد خورد، هروقت نگاه به خارج داشتيم و به آن ها اميد بستيم ، چيزي جز ضرر نصيب ما نشده است.

به گزارش ايرنا ، حجت اسلام عباس اميني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته که در حسينيه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد ، افزود: مسوولان نبايد دل به خارج ببندند ، اين را بارها آزموده ايم ،راه نجات ما تکيه به اراده جوانان و امکانات داخل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: براي تحقق عدالت در جامعه به تلاش هاي بيشتري نياز است، همچنين بايد مراقب خطر ارتجاع و زدودن ارزش هاي اسلامي که براي بدست آوردنشان خونهاي زيادي داده ايم نيز باشيم.
امام جمعه شاهرود به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع مردم آذربايجان هم اشاره کرد و گفت: دشمنان فکر مي کردند نظام اسلامي تداوم نخواهد داشت، اما حضور مردم در صحنه ها موجب شده تا اين نظام 40 ساله شده و هر سال قدرتمندتر از قبل شود.
وي حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن را نشانه ارادت آن ها به نظام اسلامي خواند و گفت: در عين حال به خاطر بي تدبيري هايي که انجام مي شود، مشکلاتي گريبان گير مردم است ، مردم ميان مشکلات و دفاع از نظام بدرستي تفکيک قايل شدند.
خطيب جمعه شاهرود گفت: انقلاب اسلامي به مردم و کشور ايران عزت داده است ، بايد قدردان دستاوردهاي آن باشيم .
وي انقلابي گري را با خيره سري و بي قانوني متفاوت دانست و گفت: انقلابي گري در چارچوب قانون اساسي بايد تحليل و انجام شود .
حجت الاسلام اميني به حادثه خيابان پاسداران تهران هم اشاره کرده و از نيروي انتظامي براي برخورد قاطع با اخلال گران قدرداني نمود و گفت: اگر با اغتشاش گران برخورد نشود ، آسيب هاي جدي بدنبال خواهد داشت.
وي ادامه داد: در کشور ايران گروه ها و فرقه هاي مختلفي وجود دارد، پيروان اين گروه ها تا زماني که به قانون پايبند باشند، همانند ساير مردم در صلح و صفا زندگي مي کنند.
وي به هشت اسفند سالروز تشکيل امور تربيتي توسط شهيد رجايي هم اشاره کرد و گفت: خانواده ها موضوع تربيت را قبل از آموزش در نظر داشته باشند.
امام جمعه شاهرود همچنين به کمبود آب و خانه تکاني هاي پايان سال هم اشاره کرد و گفت: هر چند نظافت امري ضروري است، لازم است در مصرف آب صرفه جويي شود.
پيش از برگزاري نماز جمعه شاهرود، با حضور خيل عظيم مردم نماز باران اقامه شد.
7358/6167
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور