Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت کوهنوردی استان اصفهان و شهرستان سمیرم که این گروه فرانسوی را همراهی می کند، گفت: سه نفر از کمیسیون بررسی سوانح و چهار نفر هم از کارخانه سازنده هواپیما در زمان حاضر در کمپ دامنه دنا حضور دارند.

ایران آنلاین / مهراب صابری با بیان اینکه این گروه در حال عزیمت به منطقه وقوع سانحه هوایی هستند، اظهار کرد: هوای فعلی محل کمپ امدادی صاف است اما شرایط جوی قله و ارتفاعات زاگرس ابری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، پیش بینی شده امروز عصر و امشب شرایط جوی برفی و بارانی شود ادامه داد: گروه متخصصان فرانسوی در نشست کمیته بحران نیز شرکت کردند و به محض بازگشت از محل نیز در جلسه ای دیگر شرکت کرده و اطلاع رسانی می کنند.
حسین رضایی فرعضو هیات کوهنوردی سمیرم نیز گفت : مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری این تیم را همراهی می کند.
مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری عصر پنجشنبه گفته بود: این سازمان پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده شرکت آسمان را پس از تأیید نمایندگان این سازمان در محل سانحه اطلاع رسانی خواهد کرد.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد که ساعتی پس از پرواز در منطقه کوهستانی سمیرم به کوه برخورد و سقوط کرد. 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی