Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مراسم اختتاميه بخش تجلي اراده ملي سي و ششمين جشنواره فيلم فجر با حضور هنرمندان صاحبان آثار و اهالي فرهنگ و رسانه در کنار رود اروند در شهر آبادان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين مراسم که شب گذشته با حضور محمد حيدريان رييس سازمان سينمايي ، ابراهيم داروغه زاده دبير جشنواره و جمعي از مسئولان شهر آبادان و منطقه آزاد اروند برگزار شد ، سازمان ها و نهادهاي مختلف به فيلم هاي مورد نظرشان در جشنواره فيلم فجر هدايايي اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوايز اهدايي در اين بخش به اين شرح است :
مرکز ملي فرش ايران جايزه خود را به طراحان صحنه چند فيلم تقديم کرد.دارکوب به طراحي صحنه آيدين ظريف . مصادره به طراحي صحنه اصغر نژاد ايماني.
جاده قديم به طراحي صحنه کيوان مقدم و شعله ور به طراحي محمدرضا شجاعي.
همچنين شرکت مديريت منابع آب ايران با سپاس از فيلم تنگه ابوقريب و به پاس رشادت هاي گردان عمار تنديس خود را به جواد عزتي براي بازي در تنگه ابوقريب تقديم کرد. جايزه دوم اين شرکت به حميدرضا آذرنگ براي بازي در تنگه ابوقريب رسيد.سومين جايزه هم به ساعد سهيلي براي بازي در ماهورا تعلق گرفت و چهارمين جايزه به بهرام توکلي براي کارگرداني تنگه ابوقريب تقديم شد.
شرکت سهامي بيمه ايران بخاطر پرداخت هنرمندانه به واقعه پلاسکو و ... هديه خود را به مصطفي کيايي بخاطر کارگرداني فيلم چهارراه استانبول تقديم کرد.
جايزه دوم به تهيه کننده تنگه ابوقريب سعيد ملکان رسيد و جايزه سوم نيز به محمد علي باشه آهنگر کارگردان سرو زير آب تعلق گرفت.
در اين مراسم شوراي عالي اخلاق پزشکي کشور نيز دو جايزه را در نظرگرفت که اين جوايز به جواد عزتي براي تنگه ابوقريب و جايزه دوم هم به مدير توليد اين فيلم رسيد.
انجمن مديران توليد نيز جايزه بهترين مدير توليد را به محمدرضا منصوري به خاطر فيلم تنگه ابوقريب اهدا کرد .
همچنين بنياد شهيد و امور ايثارگران سه جايزه خود را به ترتيب به فيلم هاي «زناني با گوشواره هاي باروتي »به کارگرداني رضا فرهمند،« به وقت شام » به کارگرداني ابراهيم حاتمي کيا، و «ماهورا» به کارگرداني حميد زرگرنژاد تقديم کرد .
سازمان مناطق آزاد اروند نيز جايزه خود را به حميد نعمت اله بخاطر کارگرداني فيلم شعله ور تقديم کرد.
همچنين احمدرضا معتمدي کارگردان و نويسنده فيلم سينمايي سوء تفاهم ، روح اله حجازي کارگردان اتاق تاريک ، داريوش ارجمند براي بازي در ماهورا و علي قائم مقامي تهيه کننده جشن دلتنگي از اين سازمان جوائزي دريافت کردند.
در پايان اين مراسم نيز جوايز ويژه سازمان سينمايي به مصطفي رزاق کريمي براي ساخت مستند« بانو قدس ايران» و حامد جعفري تهيه کننده و هادي محمديان کارگردان براي انيميشن «فيلشاه» تعلق گرفت . همچنين اين سازمان به مستند زناني با گوشواره هاي باروتي به کارگرداني رضا فرهمند جايزه اي اهدا کرد .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود