Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - امام جمعه همدان گفت: غرب با غارت اصالت‌ها و ارزش‌های انسانی آن رابه پایین‌ترین سطح ممکن رسانده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه همدان با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به جریان اغتشاشات کور اخیر در کشور اظهار داشت: دراین اقدام به نام دین و عرفان ۴ تن از بهترین های روزگار را شهید کردند و اینجاست که باید پرسید انسانیت افراد کجاست؟

وی با بیان اینکه حرمت انسانیت مانع از بروز چنین جرائمی است، عنوان کرد: انسان در نگاه دین بسیار بزرگ و با ارزش است و هرگز و در هیچ شرایطی چنین برخوردهایی را برنمی تابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه همدان با تاکید براینکه همه آفریده ها و مخلوقات خدا هریک به نوعی درخدمت انسان هستند و این نشان از جایگاه والای اشرف مخلوقات دارد، افزود: حرمت انسان در دین تا جایی مورد تأکید است که روایت داریم هرکس یک درهم از مال کسی را حبس کند در دنیای آخرت سال ها بر سر پل صراط خواهد ماند.

وی با اشاره به حدیثی که عنوان می کند حقیقت انسانیت، ذات اقدس الهی است گفت: حقیقت انسان، ساختمانی است که خداوند با حکمت خود آن را ساخته و این حقیقت، حجتی است بر هرکس که بخواهد حقیقت را انکار کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به خرید و فروش آزاد اسلحه در آمریکا گفت: در چنین جامعه ای که شبیه جنگل اداره می‌شود انسانیت کجاست؟

وی با بیان اینکه بر اثر تربیت غلط در آمریکا فرد دیوانه‌ای اسلحه برداشته و ۲۰ نفر را کشته است، آن وقت رئیس جمهور نادان آن کشور می‌گوید به معلمان هم اسلحه بدهید، گفت: دلیل این حرف آن است که انسان در آمریکا به اندازه یک پشه قیمت ندارد و فرد جانی دیوانه را تنها ۲  سال زندانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه غرب با غارت اصالت‌ها و ارزش‌های انسانی آن را به پایین‌ترین سطح رسانده است، گفت: گرایشات باطل دینی انسان را به سمت انحراف می‌کشاند اما اگر انسان حداقل برای کرامت نفس خود ارزش قائل باشد هرگز به سمت جرم نمی‌رود.

آیت الله محمدی در ادامه با بیان اینکه اغتشاشگران درویش مسلک تهران تحت تأثیر تبلیغات زهرآگین فضای مجازی به اسم دین و عرفان، جنایتی نابخردانه و وحشیانه مرتکب شدند، گفت: تدبیر نیروهای انتظامی در بردباری و خنثی کردن نقشه کشته‌سازی با بذل جان، جای قدرشناسی بسیار دارد.

وی همچنین در ادامه با طرح این سئوال که آمریکایی ها با چه هدفی مردم مظلوم دیرالزور را در سوریه بمباران می کنند، عنوان کرد: خداوند انسان را در مسیر خیر خلق و هدایت کرده اما برخی از افراد بشر روح خود را به سمت شرارت هدایت و آثاری مانند جنایت دراویش در تهران یا جنایات آمریکا در سوریه خلق می کنند.

امام جمعه همدان بابیان اینکه امروز غیر از مکتب اسلام و به غیر از مسیر نجات بخش تشیع، هیچ راه نجاتی وجود ندارد، گفت: دشمن منتظر بود تا در اغتشاشات اخیر یک نفر به دست نیروهای انتظامی کشته شود تا پیراهن عثمان علم کند اما حالا که ۴ تن از نیروی انتظامی مظلومانه شهید شدند صدایی از مدعیان حقوق بشر در نمی آید.

آیت الله محمدی بابیان اینکه شهدا و صالحین نشان می دهند انقلاب ما رو به رشد است، گفت: در این آخرالزمان باید مراقب فرزندان و خانواده خود باشیم چراکه جهان بسیار جای نامناسبی شده و تنها راه نجات تمسک به اهل بیت پیامبر(ص) است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال اکنون برای اولین بار از سال 1988 در بازی های خارج از خانه خود مقابل تاتنهام، در دربی شمال لندن پیروز شده و این شاهکار را حتی آرسن ونگر هم نتوانست خلق کند. توپچی‌ها عملکردی بی عیب و نقص مقابل تاتنهام داشتند و از نکات قابل توجه در این پیروزی، تمرکز بالای آرسنالی‌ها روی ضربات ایستگاهی بوده است. این تیم روی کرنرها و ضربات ایستگاهی در شروع مجددها توانسته یک سلاح کشنده برای آنها باشد. اکنون این تیم در این فصل، 22 گل در شروع مجددها به ثمر رسانده که از رکورد 16 گل زده وست بروم در فصل 2016/17 گذر کرده است.

این یک رکورد عالی برای توپچی‌ها به شمار می‎رود و این آمار باعث شده آرسنال شمار گل های زده‌ خودش را بیشتر کند و هواداران پیش از ضربات ایستگاهی یا کرنر، در حالت نیم خیز باشند تا خوشحالی گل کنند. در این فصل از لیگ برتر انگلیس، آرسنال در شروع مجددها، 22 گل به ثمر رسانده و پس از آن،اورتون 18 گل، منچسترسیتی 16 گل و لیورپول و لوتون هر کدام 15 گل به ثمر رسانده‌اند.

به طور متوسط در هر بازی از لیگ برتر انگلیس، 10 تا 11 کرنر وجود دارد که حق هر تیم می‌تواند 5.5 باشد و این یک فرصت ایده ال برای گلزنی به شمار می‎‌رود. آرسنال در این فصل از لیگ برتر، بدون در نظر گرفتن پنالتی‌ها، بیشترین گل زده را ثبت کرده و به وضوح، تمرکزشان را بر روی موقعیت های ایستگاهی گذاشته‌اند.

در این میان حضور گابریل در خط دفاعی آرسنال نیز قابل توجه است. خرید او از لیل در تابستان 2020، شبیه به یک خودکشی بود اما آرسنال اکنون سود خودش را از پرداخت 26 میلیون یورویی سه سال قبل به دست آورده. او در کنار سالیبا یکی از مستحکم ترین زوج های دفاعی اروپا را تشکیل داده و قدرت سرزنی او اصلی ترین عاملی است که باعث می‌شود، کاربرد او در این تیم بیشتر شود.

گابریل در سه فصل گذشته 12 گل به ثمر رسانده و بالاترین امید گل را دارند که نشان می‌دهد عملکرد او به عنوان یک مدافع وسط پیشتاخته در ضربات شروع مجدد بسیار کلیدی است و این آمار را با جان تری مقایسه کنید که در تمام دوران بازیگری خود توانست 41 گل در لیگ برتر به ثمر رساند! 

البته برای درک بهتر آمار و ارقام باید به نام نیکلاس جوور مربی ضربات شروع مجدد آرسنال نیز اشاره کرد. چهره آلمانی نیمکت آرتتا که از زمان حضورش در این تیم، نشان داده که چقدر آرسنالی‌ها می‌توانند روی این ضربات خطرساز باشند و قطعا در صورت قهرمانی احتمالی آرسنال، جوور نقشی پررنگ در این افتخار آفرینی دارد.

دیگر خبرها

  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • کشف عجیب یک «همدان» دیگر در ایران! + ویدئو
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • تمرکز همدان بر توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است