Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-19@07:07:33 GMT

(تصویر)ز عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۱۹۰۱

(تصویر)ز عقرب در غذای دانشجویان دانشگاه

دانشجویان یک دانشگاه در اسیوط مصر هنگامی که در سالن غذاخوری حاضر شدند صحنه عجیبی به چشمشان خورد.

به گزارش صدای ایران، یک عقرب درون ظرف غذای یکی از دانشجویان دیده می شد که بر اثر حرارت حین طبخ مرده بود. به علت وجود این موجود سمی درون دیگ اصلی غذااحتمال می‌رفت که تعداد بسیاری از دانشجویان مسموم شده باشند بنابراین سریعا برای معاینه پزشکی فرستاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به دنبال این ماجرا" أحمد عبده جعیص" رئیس دانشگاه فورا دستور بررسی برای مشخص شدن مقصر اصلی این اتفاق را داد هرچند که در این میان صحبتهایی هم مبنی بر شیطنت برخی دانشجویان مطرح شد.

گفتنی است؛ پس از این قضیه دستور توقف طبخ غذاهایی پختنی و جایگزین کردن پنیر و تخم مرغ و مربا تا اطلاع ثانوی صادر شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام «طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان سریر»

ایسنا/اصفهان مرحله استانی نخستین دوره طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران «سریر»، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.  

نفیسه باقری، مدیر انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان، ضمن اعلام این خبر در گفت‌و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان ایران با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و به اشتراک‌گذاشتن تجربه‌های کتاب‌خوانی، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اصفهان در دانشگاه‌های کشور و ۱۰ واحد جهاد دانشگاهی شامل اصفهان، خراسان رضوی، البرز، زنجان، علوم پزشکی تهران، فارس، قزوین، قم، گلستان و گیلان، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت و حمایت جهاد دانشگاهی شکل گرفته است، ادامه داد: این طرح در نظر دارد که با تشکیل باشگاه‌های کتاب در دانشگاه‌ها، حلقه‌های مطالعاتی متعددی را حول موضوعات مختلف در درون باشگاه‌ها ایجاد کند و سپس با مدیریت این حلقه‌ها و باشگاه‌ها توسط خود دانشجویان، افراد علاقمند به مطالعه را گرد هم آورد و فرهنگ گفت‌وگو و تفکر انتقادی را در میان آن‌ها ترویج دهد.

مهلت ثبت‌نام در طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان «سریر» برای دانشجویان علاقمند، ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خواهد بود و این رویداد در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان اصفهان مهلت دارند تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه jdisfpubadmin@ یا با شماره تماس  ۰۳۱-۳۷۹۳۲۰۶۹ در ارتباط باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۰۰ دانشجوی اصفهان در پویش ملی «زندگی با آیه‌ها»
  • غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • نرخ غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • حمله هندو‌های تندرو به دانشجویان مسلمان در هند
  • قبولی یک هزار و ۳۳۳ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • دانشگاه پیام نور استان همدان ۹۵۰۰ دانشجو دارد
  • حمله به دانشجویان افغانستانی در هند
  • اعزام دانشجویان دانشگاه‌های سوره و هنر به راهیان نور + عکس
  • فراخوان ثبت‌نام «طرح ملی باشگاه‌های مطالعه دانشجویان سریر»
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان