Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - امام جمعه ملاير با اشاره به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربايجان شرقي و عذرخواهي از مردم در زمينه عدالت گفت: در بسياري از امور همچون پرداخت يارانه ها و بيمه هاي سلامت عدالت فراموش شده که بايد از سوي مسئولان رعايت شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراري در خطبه هاي عبادي و سياسي نماز جمعه ملاير در مسجد جامع اين شهر حذف يارانه دهک هاي بالاي جامعه را عين عدالت دانست و افزود: اولويت در پرداخت يارانه ها و ساير موارد بايد اقشار آسيب پذير و کم درآمد جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه طبق تاکيدات رهبري مسئولان بايد بابت بي توجهي به مردم در زمينه عدالت عذرخواهي کنند، اظهار کرد: در زمينه اجراي عدالت مسئولان بايد گام هاي خوبي بردارند و کوتاهي هاي گذشته را جبران کنند.
حجت الاسلام برقراري بيان کرد: رهبر معظم انقلاب در اين ديدار اشرافي گري و اتکاء به خارجي ها را آفت بزرگ انقلاب و نظام اسلامي دانستند و عنوان کردند اين دهه را دهه پيشرفت و عدالت قرار داديم که در زمينه پيشرفت موفقيت هاي خوبي داشتيم، اما در زمينه عدالت عقب مانده ايم.
وي همچنين به اتفاق تلخ خيابان پاسداران تهران از سوي عده اي اراذل و اوباش و به شهادت رسيدن ماموران نيروي انتظامي و بسيجيان اشاره و خواستار برخورد جدي و قاطعانه با اشرار شد و افزود: همه مذاهب و فرقه ها براي ما محترم هستند، اما قانون با افرادي که مخل امنيت و آرامش در کشور هستند، به شدت برخورد مي کند.
حجت الاسلام برقراري از موضع انقلابي وزير امور خارجه ايران در مقابل رئيس جمهوري رژيم صهيونيستي در کنفرانس امنيت مونيخ تقدير کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نيز از موضع قدرتمندانه دکتر ظريف در مقابل رفتار نتانياهو قدرداني کردند که وزير امور خارجه ايران اين اقدام نتانياهو را فاقد ارزش پاسخگويي دانست.
وي حادثه سقوط هواپيماي تهران - ياسوج را بسيار تلخ و ناگوار دانست و بيان کرد: اينگونه حوادث و حتي بسيار بدتر از آن در همه جاي دنيا رخ مي دهد، اما رسانه هاي بيگانه حوادث رخ داده در کشور ما را بسيار بزرگنمايي کرده و به آن مي پردازند.
وي با ابراز گلايه از نوع عملکرد مسئولان، ضعف مديريت بحران و قديمي بودن ناوگان کشور، اين مسايل را مربوط به داخل کشور دانست و تاکيد کرد: مردم نبايد به اين مسايل دامن بزنند، چراکه بخش عمده آن تبليغات بيگانگان است و بايد مراقب باشيم.
ملاير در 75 کيلومتري جنوب شهر همدان مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل