Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در این نشست که با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس هیئت اسکیت شهرستان کرمان، مشاور مشارکت هاى اجتماعى هیئت استان و مسئولان کمیته هاى فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان برگزار شد، با تأکید بر لزوم راه اندازی کمیته فرهنگی در همه ی هیئت ها، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و توان بالای اعضای کمیته فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان، این هیئت حاضر است تا همسو با سیاست هاى معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کرمان گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، بحث راه اندازی کارگروه فرهنگی اداره کل با حضور اعضا مطرح و پس از بحث و اظهار نظر در این خصوص مقرر شد تا این مهم بررسی و در صورت تایید مقامات مسئول راه اندازی شود .

در پایان این نشست 2 ساعته، مراسم قرعه کشی مسابقه فرهنگی هیئت اسکیت استان کرمان که به مناسبت دهه مبارک فجر 1396 برگزار شده بود، انجام و نیلوفر حیدری به عنوان برنده خوش شانس کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معرفی شد.

 نامبرده از امروز جمعه 4 اسفند جاری به مدت یک هفته فرصت دارد با شماره 09215493119 تماس گیرد تا به منظور اعزام، هماهنگی هاى لازم با وی انجام شود.

یادآور می شود: از سوى معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز به کلیه شرکت کنندگانی که در این مسابقه شرکت کرده و به تمام سوالات پاسخ صحیح داده اند یک جلد کتاب هدیه می شود، لذا افراد می توانند برای هماهنگی با شماره 09215493119 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب

نشست کمیته فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان با حضور اعضا برگزار شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، "علی صالحی" با اعلام این خبر افزود: در ماه مبارک رمضان ۷ نشست خبری ویژه، به تفکیک برای خبرنگاران شهرستان‌های تفت، اشکذر، اردکان، میبد، بافق، مهریز و مروست برگزار گردید. وی افزود: این نشست‌های خبری برای سایر شهرستان‌هایی که هنوز نشست‌های آنان برگزار نشده برای پس از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی گردیده و به زودی از سر گرفته خواهد شد.    صالحی با اشاره به برخی انتقاد‌ها در خصوص تقدم و تاخر در برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی گفت: از آنجا که برگزاری این نشست‌ها صرفا فرصتی برای پاسخ به سئوالات و شبهات خبرنگاران هر شهرستان است لذا تقدم و تاخر در برگزاری این نشست‌ها تفاوتی در اصل موضوع ندارد و این نشست‌ها با توجه به هماهنگی با فرمانداری هر شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.   مدیر روابط عمومی استانداری ادامه داد: شرایط برگزاری نشست‌ها برای تمامی شهرستان‌ها یکسان بوده و خبرنگاران همه شهرستان‌ها بر اساس پروتکل تعریف شده زمان کافی برای دریافت پاسخ‌های خویش را در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواهند یافت.   وی تاکید است: نشست خبری استانی استاندار یزد نیز با حضور نمایندگان خبرگزاری ها، روزنامه‌های سراسری و محلی، پایگاه‌های خبری و فعالین خبری در فضای مجازی در پایان برگزاری نشست‌های خبری تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.   یادآور می‌شود نشست خبری خبرنگاران شهرستان‌های بهاباد، خاتم، ابرکوه و زارچ در آینده نزدیک به صورت جداگانه با حضور استاندار یزد و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • برگزاری بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد فرهنگی - ورزشی آذربایجان شرقی ۲۸ اردیبهشت در کلیبر
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری همایش بین المللی پیر غلامان در محرم
  • برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده جوانان در شهرستان مریوان
  • «گفتمان و سیاست فرهنگی دولت» نقد و بررسی می‌شود
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان