Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@20:15:21 GMT

مهاجرت غیرقانونی در الجزایر حرام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۱۸۰

مهاجرت غیرقانونی در الجزایر حرام اعلام شد

شورای اسلامی عالی الجزایر در حمایت از دولت این کشور فتوای حرام دانستن پدیده مهاجرت غیر قانونی را صادر کرد.

ایران آنلاین / به گزارش خبرگزاری الجزایر، پدیده مهاجرت غیر قانونی در الجزایر الحرقه ( سوزاندن) نام دارد زیرا مهاجر غیرقانونی تمامی اوراق شناسایی خود را می سوزاند تا به کشورش باز نگردد. این امر به کابوسی نگران کننده برای دولت مرکزی الجزایر تبدیل شده است زیرا بیانگر تصویر بدی از اوضاع سیاسی، اقتصادی واجتماعی این کشور است و موجب بروز مشکلاتی در آینده با دیگر کشورها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو‏؛ دولت از علمای دینی ومساجد خواسته بود نسبت به خطرناک بودن پدیده مهاجرت غیرقانونی هشدار دهند. شورای اسلامی عالی الجزایر نیز مراسمی را برای شرح این پدیده برگزار و بوعبدالله غلام الله‏ رئیس این شورا فتوای حرام دانستن این اقدام را صادر کرد.

گارد ساحلی الجزایر روز پنجشنبه با اعلام کشف دو جسد دیگر مهاجران غیر قانونی در سواحل غربی این کشور شمار مهاجران غیرقانونی کشته شده در سواحل الجزایر را 13 تن طی 10 روز گذشته برای رسیدن به کرانه شمالی دریای مدیترانه ذکر کرد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • سرنوشت لایحه ضد پناهندگی دولت انگلیس
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم