Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:30:10 GMT

عملیات امدادرسانی تا روز دوشنبه متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۳۰۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات امداد رسانی در دنا تا دوشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملیات انتقال اجساد قربانیان حادثه هواپیمایی یاسوج با توجه به وضعیت بد آب و هوایی متوقف شد. پیشتر خانواده قربانیان حادثه نیز در گفتگو با امدادگران از آنها خواسته بودند که مراقب سلامتی خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عزیز فیلی»، اظهار داشت: هم اکنون هماهنگی‌های لازم با ارتش جمهوری اسلامی، هلال احمر و مسئولان و متولیان امر در حال انجام بوده ک به محض مساعد شدن هوا در روز دوشنبه وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه در صورت مساعد بودن هوا در روز دوشنبه هفته آینده مجدد عملیات جست‌وجو و انتقال اجساد جانباختگان آغاز می‌شود، عنوان کرد: تمام این برنامه‌ریزی‌ها در صورتی بوده که روز دوشنبه هوا مساعد باشد.

منبع: تسنیم   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: امدادگران هلال احمر از ابتدای هفته به ۳۹ نفر حادثه دیده ناشی از سیل  در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه امدادرسانی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی اظهار داشت: از ابتدای هفته، هواشناسی استان هشدار سطح نارنجی بارندگی در خراسان جنوبی اعلام کرد که در این راستا  7 تیم 3 نفره هلال احمر خراسان جنوبی در حالت آماده‌باش کامل بودند.

وی افزود: بر این مبنا به مردم در رابطه با حفظ فاصله با حریم رودخانه‌ها و به کشاورزان هشدارهای لازم داده شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دنبال تشدید بارندگی‌ها برخی معابر و منازل روستایی در استان دچار آب‌گرفتگی شدند. 

کاوسی تصریح کرد: امدادگران هلال احمر استان از ابتدای هفته به 39 نفر حادثه دیده ناشی از سیل  در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه امدادرسانی کردند. همچنین آب‌گرفتگی برخی منازل و معابر در روستاهای استان نیز توسط امدادگران تخلیه شد.

 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد
  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی