Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@12:40:22 GMT

نظره چهره‌ها در خصوص ویژگی‌های شهید شاخص سال+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۴۰۵

نظره چهره‌ها در خصوص ویژگی‌های شهید شاخص سال+فیلم

‍‍‍‍‍‍

جمعی از چهره های مطرح جامعه نظرات خود را در خصوص ویژگی‌های شهید شاخص سال بیان کردند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، هر ساله در اواخر سال، شهدای شاخص سال آینده توسط نهادها و سازمان‌ها از جمله سپاه، ارتش، بسیج، جهاد سازندگی و غیره که در دوران دفاع مقدس شهدایی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، برای شناخت بیشتر جامعه با سیره و سبک زندگی‌آنها معرفی و انتخاب میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سازمان بسیج مستضعفین در اقدامی جالب، انتخاب شهید شاخص سال 97 را به مردم واگذار کرده و از مردم خواسته است تا شهید شاخص سال آینده را انتخاب کنند.

پیشتر حجت الاسلام محرابی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین از  نحوه انتخاب شهدای شاخص سال 97  خبر داده و گفته بود که سازمان بسیج هر ساله شهدایی را به عنوان شهید شاخص سال انتخاب و معرفی می‌کند و همه رده های بسیج به ترویج زندگی نامه و افکار آنان می پردازند.

محرابی ادامه داد: امسال فقط سه شهید شاخص را که شامل یک شهید مرد، یک شهید زن و یک شهید در حوزه بین الملل است، معرفی خواهند شد.

وی در خصوص شیوه انتخاب شهدای ساخص سال 97 گفت: بر خلاف سالهای گذشته امسال شیوه انتخاب این شهدا را مردمی کرده ایم و مردم و فعالان فرهنگی می توانند با مراجعه به سایت شهید شاخص به نشانیWWW.SHAHIDSHAKHES.IR شهدای مورد نظر خود را معرفی نمایند.

بر همین اساس جمعی از چهره های مطرح جامعه که در حوزه های مختلف فعالیت می‌کنند، نظرات خود را در خصوص ویژگی های شهدای شاخص بیان کردند که در ادامه ویدئوی سخنان آنها را می‌بینید:

 

 

 

یادآور می‌شود، مخطبان می‌توانند تا 5 اسفند با مراجعه به سایت ذکر شده شهید مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

 

R1405/P1439/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کلاه کاسکت راپیدو

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کلاه کاسکت راپیدو، یکی از لوازم جانبی موتورسیکلت می‌باشد که توسط برند فاستوس چین تولید می‌شود. کلاه ایمنی راپیدو، با کیفیت فوق‌العاده خود، در بازار قطعات جانبی موتورسیکلت محبوبیت زیادی دارد. این کلاه ایمنی با توجه به طرح‌های مختلفی که دارد برای همه افرادی که دوچرخه و موتور سیکلت دارند و به حفظ سلامت خود اهمیت می‌دهند مناسب است.

برند کلاه کاسکت راپیدو متعلق به کدام کشور است؟

گفتیم که انواع مختلف کلاه راپیدو توسط کشور چین تولید می‌شود. کلاه کاسکت‌های تولید شده این برند جهانی از بهترین کیفیت ساخته شده و از هر نظر استاندارد هستند. با استفاده از کلاه کاسکت‌های برند راپیدو، امنیت جان شما در هنگام استفاده از موتورسیکلت و دوچرخه‌سواری تامین می‌شود. شما می‌توانید با انتخاب مدل مناسب بودجه و نوع استفاده خود، بهترین استفاده را از کلاه کاسکت داشته باشید.

ویژگی‌های کلاه کاسکت راپیدو

در ابتدا بهتر است کمی درباره ویژگی‌های برجسته کلاه کاسکت راپیدو بیشتر بدانیم:

پد ضدحساسیت

طلق ضد خش

پد گردن قابل شستشو

پد گردن جداشونده

محافظ بیرونی ضخیم و مقاوم

امکان نصب میکروفون بلوتوثی

امکان نصب طلق رنگی

طرح‌های مختلف

مشخصات فنی کلاه راپیدو

کلاه راپیدو، با مشخصات برجسته خود توانسته است یکی از بهترین برندهای کلاه کاسکت در بین کاربران باشد. در ادامه مطلب، ویژگی‌های مهم کلاه کاسکت را بررسی می‌کنیم:

وزن آن حدود 1670 کیلوگرم است

جنس آن ABS است که مقاومت و دوام بسیار بالایی در برابر ضربه دارد

یک دریچه ورود هوا برای تهویه بهتر در آن قرار دارد.

طلق آن ضد خش و متحرک است

با توجه به سایز سر کاربر، اندازه آن قابل تنظیم است

پد متحرک آن قابل شستشو است

یک کاور پارچه‌ای دارد که حمل و نقل آن را آسان می‌کند

امکان پخش موسیقی و مکالمه

مقاومت کلاه ایمنی راپیدو

کلاه کاسکت راپیدو، علاوه بر طراحی زیبای خود در برابر ضربات احتمالی نیز مقاوم هستند. جنس اولیه کلاه‌های راپیدو از فیبر کربن، فیبر گلاس و پلی کربنات است و تحمل ضربات تا 2/5 تن را دارد، بنابراین در هنگام تصادف و ضربات احتمالی به راحتی می‌تواند از سر موتورسواران محافظت کند.

ویژگی بهترین کلاه کاسکت راپیدو

ممکن است شما هم از آن دسته از افرادی باشید که تصور می‌کنند با استفاده از کلاه کاسکت در حین موتورسواری، لذت موتورسواری کم شده و دید شما را کم می‌کند، اما واقعیت این است که با استفاده از یک کلاه کاسکت ایمن و سبک امنیت شما تامین می‌شود.

علاوه بر آن می‌توانید از مزایای استفاده از کلاه کاسکت مانند محافظت در برابر سرما، ورود گرد و خاک به چشم استفاده کنید. در صورت بروز تصادف نداشتن کلاه کاسکت باعث جریمه موتورسوار می‌شود، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بهترین کلاه کاسکت راپیدو از مزایای آن استفاده کنید.

مدل‌های مختلف کلاه کاسکت راپیدو

کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه، بودجه و نوع کاربری خود از بین مدل‌های مختلف کلاه کاسکتRapido ، کلاه مناسب خود را انتخاب کنید. هر کدام از مدل‌های کلاه کاسکت که معرفی می‌کنیم برای موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود یا برای موتورسوارهای حرفه‌ای قابل‌استفاده هستند. در ادامه چند مورد از مدل‌های مختلف راپیدو را بررسی می‌کنیم:

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -WB950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -bwr950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو -BYW950

کلاه کاسکت وسپایی راپیدو magenta

کلاه کاسکت وسپایی راپیدو myellow

کلاه کاسکت کراسی راپیدو | WBR 632

کلاه کاسکت کراسی راپیدو | SPYDE X-12

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو STREET WB 950

کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو

قبل از خرید کلاه کاسکت موردنظر خود، لازم است همه ویژگی‌های آن را بررسی کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بعضی از کلاه کاسکت‌های راپیدو دارند قسمت فک متحرک در آن است. کلاه کاسکت فک متحرک راپیدو برای افرادی که از موتورهای خیلی بزرگ و سنگین استفاده می‌کنند مناسب است و از قسمت فک موتورسوار در اثر ضربات و آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. مدل کلاه کاسکت بدون فک، برای موتورهای سبک و دوچرخه سواری مناسب است.

قیمت کلاه کاسکت Rapido

قیمت کلاه کاسکت راپیدو با توجه به نوع مدل آن متفاوت است، جنس مواد استفاده شده و امکانات کلاه از دیگر عوامل موثر در قیمت کلاه هستند. کلاه کاسکت حرفه‌ای راپیدو قیمت بال‌تری نسبت به کلاه راپیدو دارد.

خرید اینترنتی کلاه کاسکت برند راپیدو

رشد چشمگیر خرید اینترنتی در سال‌های اخیر بر کسی پوشیده نیست، شما می‌توانید با خرید کلاه کاسکت راپیدو به صورت آنلاین از مزایای خرید اینترنتی راپیدو مانند صرفه‌جویی در زمان و انتخاب از بین مدل‌های متنوع، بهترین انتخاب کلاه کاسکت را داشته باشید.

نکته مثبت دیگری که درباره کلاه کاسکت راپیدو این است که قابلیت تعمیر دارد و در مدل‌های فک ثابت، فک متحرک و بدون فک عرضه می‌شود و موتورسواران می‌توانند مدل دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند.

سخن پایانی

خرید کلاه کاسکت که از مهم‌ترین لوازم جانبی موتورسواری است اهمیت زیادی دارد، در هنگام خرید باید به استاندارد بودن کلاه کاسکت، سبک بودن، طرح و جنس آن توجه کرد و با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کرد. کلاه کاسکت راپیدو با طرح‌های متنوع، کیفیت فوق‌العاده و قیمت مناسب همه ویژگی‌های یک کلاه کاسکت استاندارد را دارد.

برای خرید کلاه کاسکت‌های راپیدو می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری مانند استار‌سیکلت که برچسب اطمینان دارند مراجعه کنید، همچنین خرید آنلاین نیز از این فروشگاه ممکن است. در صورت داشتن هر نقص فنی کالا می‌توانید تا 48 بعد کالا را مرجوع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات پس از فروش و گارانتی می‌توانید با کارشناسان استارسیکلت تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی رونمایی شد
  • سردیس امیر سپهبد شهید «سید محمد ولی قرنی» رونمانی
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس