Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:45:30 GMT

قانون فصل الخطاب مسئولان شهرستان پلدختر باشد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۴۳۱

قانون فصل الخطاب مسئولان شهرستان پلدختر باشد

پلدختر- امام‌جمعه پلدختر تأکید کرد: قانون باید فصل الخطاب همه مسئولان باشد و در عمل قانونمند و التزام عملی به آن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر به اتفاقات اخیر در اداره آموزش‌وپرورش پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: قانون باید فصل الخطاب همه مسئولان باشد و در عمل قانونمند و التزام عملی به آن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلدختر شهرستان ولایتمدار مداری است و مسئولان برای حفظ آبروی این شهرستان به‌عنوان «هویزه ثانی» حرکات ضد قانون انجام ندهند و در هر امری مطیع قانون باشند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: قانون در تمام مسائل ریزودرشت ساری و جاری است و در هر مرحله و مسئله‌ای باید از آن تبعیت کرد و آن را سرلوحه کار خود قرارداد.

وی افزود: پایبندی به قانون وظیفه‌ای همگانی است که باید به آن احترام گذاشت و در هیچ مسئله‌ای بن‌بست ندارد و بی‌قانونی آفات زیادی دارد که نباید دنبال بی‌قانونی بود.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: کسانی که قانون را زیر پا می‌گذارند و دست به بی‌قانونی می‌زنند دوستدار نظام، انقلاب و مردم نیستند.

وی به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار بیانات بسیار مهمی از مسائل روز کشور را بیان داشتند، یکی این‌که حضور مردم در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه تداوم، استمرار و پویایی انقلاب است.

حجت‌الاسلام سوری گفت: باگذشت ۳۹ سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز مردم مدافع انقلاب هستند و از آن حمایت می‌کنند که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی افزود: مردم نسبت به برخی مسائل از مسئولان انتقاد می‌کنند اما این بدان معنا نیست که انقلاب را قبول ندارند بلکه هرکجا لازم باشد از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: انتقاد لازمه پیشرفت است و کسانی که از انتقاد خوششان نمی‌آید یا جوابی ندارند یا کاری  نمی‌توانند انجام دهند.

امام‌جمعه پلدختر گفت: انقلاب اسلامی باعث عزت مردم ایران شد و انقلاب برای مردم  دستاوردهایی به همراه داشت که دشمن  نمی‌تواند آن‌ها را انکار کند و ملت ما به‌واسطه انقلاب عزت، اقتدار و عزت‌نفس به دست آورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند

محمد مهدی فروردین در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه گیاهان دارویی میمند در کشور بی نظیر است، گفت: همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر میمند برای توسعه این خطه جای تقدیر دارد.

او تصریح کرد: انتظار داریم که حق از دست رفته مردم میمند به همت مسئولان بر گردد چراکه میمند در صنایع دستی حرف برای گفتن دارد و شهرستان فیروز آباد دارای ۶ اثر ثبت شده جهانی است. 

فروردین با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد با توجه به دارا بودن آثار باستانی از موزه محروم است، اظهار کرد: مردم از مسئولان انتظار پیگیری حق خود دارند و با توجه به اینکه سال گذشته که میمند ثبت ملی شد، اثرات ثبت ملی میمند را مردم باید لمس کنند و باید زیرساخت مورد نیاز برای رونق گردشگری تقویت شود.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولان حاضر در این همایش صدای مردم میمند در دولت و حاکمیت درخصوص موقوفه میمند باشند.

فروردین با اشاره به اینکه ظرفیت تولیدی میمند می‌تواند استان فارس را در قله قرار دهد، اضافه کرد: تولیدات بزرگ‌ترین میدان گازی جنوب کشور از جاده شهرستان فیروز آباد می‌گذرد و روزانه شاهد تلفات جاده‌ای هستند که باید این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند