Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد، «عصرایران» در ادامه نوشت: پیش از این اما آیت‌الله جنتی درگفت‌وگو با ارگان ستاد نماز جمعه تهران به این پیامک‌ها واکنش نشان داده بود: «این موضوع قطعا برای من یک توفیق است. جمله‌ای حضرت امام فرمودند که اگر آمریکا از ما خوشحال بود در خودمان شک کنیم. اگر او با ما دشمنی کرد حقانیت خودمان را باور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من اگر کسانی که تخریب می‌کنند حزب اللهی باشند، نماز شب خوان باشند، آدم باید در خودش شک کند. اما اگر افراد بی‌مبالات تخریب می‌کنند این اتفاقا مایه خوشحالی است. انسان از مذمت افراد صالح باید برای خود نگران شود.»

آیت‌الله احمد جنتی‌ در سوم‌ اسفند ۱۳۰۵ هجری‌ شمسی‌ در روستای‌ لادان‌ از بلوک‌ ماربین‌، واقع‌ در سه‌ کیلومتری‌ غرب‌ شهرستان‌ اصفهان‌ به دنیا آمد.  جنتی از دوره اول شورای نگهبان در سال ۱۳۵۹ به عنوان عضو فقهای این نهاد منصوب شد و از سال ۱۳۷۱ دبیری شورا را برعهده داشته‌ است.

احمد جنتی مسن‌ترین روحانی ایران نیست. برخی از روحانیون شناخته‌شده مسن‌تر از او هستند البته منصب و  مسئولیت رسمی چندانی ندارند. در لیست زیر می‌توانید با این افراد و سن و مسئولیت آشنا شوید:

۱- آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی / مرجع تقلید / متولد: ۱۲۹۷ / سن: ۹۹ سال

۲- آیت‌الله وحید خراسانی / مرجع تقلید / متولد: ۱۳۰۰ /  سن: ۹۶ سال

۳- آیت‌الله حسین نوری همدانی / مرجع تقلید / متولد: ۱۳۰۴  / سن: ۹۲ سال

۴- آیت‌الله ابراهیم امینی / عضو مجلس خبرگان رهبری – امام جمعه سابق قم / متولد: ۱۳۰۴ / سن: ۹۲ سال

۵-  آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی / مرجع تقلید / متولد: ۱۳۰۵ /  سن: ۹۱ سال

۶- احمد محسنی گرکانی / رئیس سابق دیوان عالی کشور / متولد: ۱۳۰۵ / سن: ۹۱ سال

انتهای پیام

true برچسب ها : آیت الله جنتی , روحانیون بزرگتر از جنتی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم

محققان دانشگاه تگزاس در آستین  (پایتخت این ایالت) موفق به ساخت نخستین پوست الکترونیکی قابل کشش در جهان شدند.

 این نوآوری به ربات‌ها امکان می‌دهد همان دقت لمسی پوست انسان را داشته باشند و کار‌هایی را انجام دهند که به دقت و کنترل دقیقی نیاز دارد. تولید این پوست، راه را برای نسل جدیدی از ربات‌ها با حساسیت و واکنش‌های شبیه انسان هموار می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)