Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:43:49 GMT

هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به وقوع سیل در استان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۵۳۵

هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به وقوع سیل در استان

بوشهر-ایرنا-مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت:از بعد ازظهر شنبه تا عصر یکشنبه هفته پیش رو، نسبت به آبگرفتگی‌معابر‌‌عمومی و سیلابی‌شدن‌مسیل‌ها بویژه در مناطق شرقی، مرکزی و جنوبی این استان هشدار داده می شود.

نادر شفیع خدایی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده بارندگی ها به صورت رگباری همراه با وزش تندباد و رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طی همین مدت به دلیل فعالیت سامانه بارشی بر روی خلیج فارس، به سبب وزش تندباد های جنوبی دریا مواج‌ و ‌متلاطم خواهد بود.
شفیع خدایی ادامه داد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی، طی 24 ساعت گذشته بارش هایی بصورت رگبار باران به همراه رعد و برق در برخی مناطق استان گزارش شد
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر و از فردا تمام ابری بتدریج همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باید شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 30 و گاهی تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
شفیع خدایی اظهارداشت: از فردا صبح (شنبه) جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت 14 تا 36 کیلیومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا بیش از 50 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی گفت: ارتفاع موج نیز در 24 ساعت آینده 30 تا 90 سانتیمتر و از فردا صبح 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 240 سانتیمتر نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآورشد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 03:26 بامداد ، جزر اول 07:31، مد دوم 14:51دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 22:56 دقیقه خواهد بود.
7212/ 6045

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • صدور هشدار زرد هواشناسی استان کرمان با پیش‌بینی وزش باد و گرد و خاک
  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود
  • بیشترین بارش‌ها با ۵۳ میلیمتر در لیرابی
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران