Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عباس احمدی در خطبه های نماز جمعه بوکان با گرامیداشت روز هشتم اسفند به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: تعلیم و تربیت درست از مبانی پیشرفت جامعه بشری در آموزه های دینی به شمار می رود و برای تربیت فرزندان باید آموزه های اسلامی به صورت کامل اجرا شود.
وی با بیان اینکه جامعه اسلامی نیاز به تربیت دینی دارد تا افراد در آن استعدادهایشان را شکوفا کنند، بیان کرد: تربیت در همه‌ ابعاد اعتقادی، عبادی و اخلاقی با توجه به ابعاد وجودی انسان کار ساده ای نیست و علاوه بر معلمان، والدین نیز باید به آن توجه خاصی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموستا احمدی ادامه داد: تعلیم و تربیت به عنوان یکی از مهمترین فلسفه های بعثت پیامبران باید در جامعه اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز بوکان با اشاره به گناه ایجاد مزاحمت برای مردم در جامعه، افزود: مزاحمت ها و اخلاگری هایی که در خیابان پاسداران تهران رخ داد، مستحق برخورد شدید مسئولان است.
خطیب جمعه بوکان ادامه داد: مزاحمت ایجاد کردن برای مردم به هر نحوی از گناهان کبیره است و در قانون مجازات اسلامی هم برای آن تعیین مجازات شده است.
وی گفت: مسئولان باید با مزاحمان برخورد قاطعی داشته و نیروهای نظامی و انتظامی هم در این خصوص جدیت داشته باشند تا دیگر کسی جرات ایجاد مزاحمت به مردم را به هر نحوی نداشته باشد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد و دومین شهر پرجمعیت جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود.
3072/3093/ 7510
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن گرامیداشت هفته و روز معلم، اظهار داشت: همانطوری که نمی‌توان حق پدر و مادر را ادا و با آنان تسویه حساب کرد، حق معلم هم همینطور است، حق شهدا هم همین است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: نظرم این است که در دانشگاه‌ها همچون آموزش و پرورش انجمن اولیا مربیان باید باشد، نورچشمی‌های آینده ایران فرزندان خانواد‌ه‌های ایثارگر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اعلام کرد: یادگاران شهدا همچون شهیدان باید مملکت را روشن کنند، شهدا باید جایگزین فیزیکی (نیروی انسانی) داشته باشند، باید نسل اضافه کنیم، ما مشکل پیری جمعیت از آسیب‌های مهم آینده ایران است، باید فرهنگ‌سازی شود ازدواج در سن و سال مناسب، فرزندآوری در سن مناسب انجام شود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: دومین جایگزین شهدا جایگزین ارزشی است، آزادی، عزت، شرافت، عشق به خدا، اهل بیت (ع)، ایثار، فداکاری، صداقت، سلامت و ... باید در جامعه موج بزند که اینها از یادگار شهداست.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم جسم و روح خانواده‌های شهدا با عبادت گره بخورد، این سنگرنشینان در سنگر عبادت بودند، نماز شب و نماز اول وقت را فراموش نمی‌کردند، دانشجویان ما هم باید در همین سنگر حضور پیدا کنند.

وی اعلام کرد: مدارس دولتی ضعیف، هزینه‌های تعلیم و تربیت روی دوش خانواده‌ها، آنوقت به بعد تربیتی و ارزشی، نماز، دغدغه‌های شهدا چقدر توجه می‌شود؟ دانشگاه فرهنگیان خودش باید تقویت شود، همان چند سالی که تربیت معلم تعطیل شد در واقع خیانت بود، برون‌سپاری تعلیم و تربیت به مدارس غیرانتفاعی که مثل قارچ بی‌در و دروازه روئیده شده خودش یک خطا و اشتباه بود، 

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • باید قدر و منزلت معلمان را به خوبی دانست/ لزوم رعایت عفاف و حجاب در جامعه
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است