Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:20:35 GMT

حضور علی کریمی در ورزشگاه امام رضا (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۸۱۲

علی کریمی علیرغم محرومیت سپاهان را در سفر به مشهد همراهی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی خرید گران قیمت این فصل سپاهانی ها در این دیدار نیز به دلیل محرومیت غائب است تا منصور ابراهیم زاده از هافبک های جوان خود در ترکیب اصلی تیم استفاده کند.


کریمی در این فصل بازی های ابتدایی را به دلیل عقد دیرهنگام قرارداد از دست داد و در طول فصل نیز چند بار به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نشد و در دیدار برابر سیاه جامگان نیز به دلیل سه کارته بودن حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این وجود هافبک ملی پوش سپاهان در مشهد حاضر شده تا با روحیه دادن به هم تیمی های خود، تیمش با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود و با خیال آسوده تری لیگ را ادامه دهند.

 

علی کریمی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟