Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت: کاسه صبر ملت سرآمده و بر همین اساس باید برخورد قاطع با همه مخلّان امنیت و آرامش مردم و عوامل شهادن مدافعان حریم امنیت انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) که مردم مسلمان در حال عزاداری برای آن‌ حضرت بودند، متأسفانه برخی از اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت عمومی، منطقه‌ای از تهران را به آشوب کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اغتشاشگران با کمک رسانه‌های وابسته به آل سعود و منافقین، تصویری ناامن از پایتخت ایران را به دنیا مخابره کردند و در عملی مذبوحانه و خباثت‌آمیز، سه تن از دلاورمردان سبزپوش نیروی انتظامی و دو نفر از بسیجیان جان بر کف را به شهادت رساندند و به برخی از اموال عمومی و مردم خساراتی وارد کردند.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: در رابطه با این حادثه باید از همه نیروهای نظامی و انتظامی که با وجود عربده‌کشی این عده، با خویشتن‌داری برای حفظ جان مردم تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.

وی ادامه داد: اینکه کسی تخلفی کرده و پرونده‌اش در مرجع قضایی در دست پیگیری است، اگر کسی نسبت به حکمی نیز اعتراض دارد، باید از راه قانونی پیگیری کند و قطعاً این قابل پذیرش نیست که هر کسی با لشکرکشی در خیابان‌ها به‌دنبال رسیدن به خواسته خودش باشد.

سرافراز اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع لازم است، مجلس شورای اسلامی از قوه قضاییه و ناجا بخواهد که با جدّیت و اهتمام با این هنجارشکنی‌ها برخورد کنند، قطعاً سرنخ این خشونت و ناآرامی به خارج از کشور می‌رسد، لذا ما نیز از وزارت اطلاعات درخواست داریم که حتماً و با جدّیت این مسئله را پیگیری و خنثی کنند.

وی عنوان کرد: مماشات در این گونه موارد، بیشتر موجب زیر سؤال رفتن نیروهای انتظامی و امنیتی است و نباید فراموش کرد، امنیت مردم چیزی نیست که بر سر آن بخواهند ریسک کنند از این رو مماشات بس است و باید با مشت آهنین با اوباش و مخلّین امنیت جامعه اسلامی برخورد کنند.

امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: مسئله امروز این است که کسانی اراده کرده‌اند به هر روش ممکن به جان مردم بیفتند و آرامش را از ایران آرام بگیرند و اینجا دیگر جای مماشات نیست و زیبنده کشوری که خاورمیانه را به امنیت رسانده این نیست که قمه‌کش‌ها وسط خیابان پایتخت، جولان بدهند.

وی افزود: مدت‌هاست مردم سوال می‌کنند چرا یک دلقک دائم‌الخمر به نام ری استارت باید بتواند مشتی اوباش را برای حمله به مال، جان و مکان‌های مقدس مردم تحریک کند، دستورالعمل قتل و انفجار بدهد و تا امروز هم آزادانه  زندگی نکبت بار خود ادامه دهد.

سرافراز تصریح کرد: کاسه صبر ملت سرآمده و مجازات توطئه علیه نظام و قتل مشخص است، لذا دادگاه انقلاب باید با قاطعیت و بدون هیچ ملاحظه‌ای با عوامل اصلی آن برخورد کند و در چارچوب قانون آنها را به اشد مجازات برساند.

وی ادامه داد: امروز باید صمیمانه از مردم همیشه در صحنه، فهیم و شهیدپرور بخش فولادشهر به جهت حضور تماشایی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور خود در مراسم استقبال و تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام که واقعا سنگ تمام گذاشتند، تشکر کرد.

امام جمعه فولادشهر اضافه کرد: لازم است از همه ارگانها و نهادها و دستگاه ها و همه عزیزانی که پیگیری و تلاش کردند که این اتفاق خوب و پربرکت در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) رقم بخورد صمیمانه تشکر داشته باشم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی