Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@21:25:11 GMT

بسیج تیمی برای پیدا کردن جاسوس در رختکن سرخ‌پوشان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۲۸۸۱

به گزارش وانانیوز، 

یک نفر در رختکن تراکتورسازی است که ذره‌بینش را روی مهدی کیانی زوم کرده است. کافی است ذره‌ای پای کیانی بلغزد تا همین موضوع در بیرون از رختکن به جنجالی اساسی برای او تبدیل شود.

 

این دیگر نه تنها یک خبرچینی ساده نیست بلکه از جاسوسی ساده هم گذشته. آنچه مسلم است اینکه در تراکتورسازی یک نفر است که فقط با مهدی کیانی مشکل دارد و اخبار مربوط به او را به بیرون از رختکن انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاسوس اما چه کسی است که این فصل دو حاشیه بزرگ برای کیانی ایجاد کرده است؟ از ماجرای شوخی او با یکی از بازیکنان جوان که به محرومیت دو ماهه‌اش انجامید، بگیرید تا برسید به داستان اعتراض کیانی به سرمربی تیم بعد از بازی آسیایی...

 

مهرماه بود و لیگ هفدهم هنوز به نیمه خود نزدیک نشده بود که خبر درگیری خونین بازیکنان تراکتورسازی در رختکن این تیم به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد. چه کسی با چاقو دست عارف آغاسی را بریده بود؟ مهدی کیانی. کیانی خیلی زود مصاحبه کرد و تأکید داشت که همه اینها از یک شوخی ساده شروع شده بود و یک کارد میوه خوری. کیانی مدعی شده بود که می‌خواسته در رختکن میوه پوست بکند که با آغاسی شوخی می‌کند و او کارد را در دستش می‌گیرد.

 

کیانی هم ناخواسته کارد را می‌کشد و دست آغاسی صدمه می‌بیند. کمیته اخلاق اما با این توضیحات قانع نشد. کارد میوه‌خوری در رختکن در دست کیانی چه می‌کرده؟ چرا می‌خواسته در رختکن میوه بخورد؟ چه دلیلی داشته با کارد با بازیکن دیگر شوخی کند؟ اینها همه سوالاتی بود که کمیته اخلاق برای‌شان پاسخی نیافت و کاپیتان تراکتورسازی در سخت ترین شرایط تیم، به دوماه محرومیت محکوم شد.

 

همان زمان بود که فریادهای کیانی درباره یک جاسوس در لابه‌لای خبرها گم شد. اینکه چرا باید کسی از داخل رختکن تراکتورسازی خبرها را به بیرون ببرد تا این تیم در حساس‌ترین شرایط خود با دغدغه و بحران دیگری مواجه شود؟
خیلی‌ها این را گذاشتند به حساب کیانی و او هم محرومیتش را کشید. حالا اما وقتی برای دومین بار خبری از داخل رختکن درباره کیانی و اعتراضش به بیرون درز پیدا می‌کند، دیگر به سادگی نمی‌توان از آن گذشت. اینکه کیانی بعد از شکست آسیایی تراکتورسازی به خاطر ارنج تیم به سرمربی اعتراض کرده باشد.

 

حتی اگر درست هم باشد، اتفاقی است که شاید تحت فشار عصبی ناشی از بازی و شکست، برای هر بازیکن یا کاپیتانی پیش بیاید اما اینکه اعتراض کیانی بار دیگر به یک حاشیه برای تراکتور تبدیل شود، قدری قابل تأمل است. آیا مسوولان باشگاه تراکتورسازی به این موضوع فکر می‌کنند که وجود یک جاسوس با هدف تخریب کاپیتان تیم، چه مشکلات بزرگی را می‌تواند برای تراکتورسازی به وجود بیاورد؟ آیا تصمیمی برای پیدا کردن این فرد و برخورد با او دارند؟

 

هرچند فرهنگ اشتباه جاسوسی و خبرچینی این روزها موضوعی نیست که تنها به رختکن تراکتورسازی محدود شود و این معضل در کمال تأسف می‌رود تا رفته رفته به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود اما مبارزه با فراگیر شدن این فرهنگ اشتباه از همین رختکن کوچک کلید می‌خورد. اگر ما توانستیم این فرهنگ نابجا را در یک رختکن، یک تیم و یک باشگاه از بین ببریم، بعدتر می‌توانیم در جامعه هم با آن مبارزه کنیم.

 

ای کاش باشگاه تراکتورسازی این بار حداقل فریادهای کیانی و نگرانی‌هایش از حضور جاسوس در رختکن تیم را جدی بگیرد و تدبیری برای آن بیندیشد تا رسالت خود را به‌عنوان یک باشگاه فرهنگی – ورزشی به طور تمام و کمال بجا آورد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، وقتی در دقیقه 79 دیدار امروز لیورپول مقابل ‏وستهم محمد صلاح که برای ورود به زمین به جای لوئیس دیاز کنار ‏خط حضور داشت با سرمربی‌اش یورگن کلوپ درگیری لفظی پیدا کرد ‏هیچکس نمی‌توانست صحنه‌هایی که در حال پخش بود را باور کند. ‏

بازی دو تیم در زمان تعویض صلاح با تساوی 2-2 دنبال می‌شد و در ‏نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. ‏

بلافاصله بعد از بازی همه خبرنگاران کنجکاو بودند که از کلوپ درباره ‏این درگیری عجیب سوال کنند ولی او همانطور که انتظار می‌رفت ‏نمی‌خواست روی این مسئله خیلی مکث کند. ‏

کلوپ درباره این درگیری لفظی با صلاح به گفتن این جمله اکتفا کرد: ‌‏"در رختکن با صلاح حرف زدیم و ماجرا تمام شد. برای من تمام شده ‏است". ‏

خبرنگار از کلوپ پرسید آیا معتقد است ماجرا برای صلح هم تمام ‏شده است؟ سرمربی لیورپول در پاسخ گفت: "بله، احساسم این ‏است". ‏

کلوپ درباره سوالی که یک خبرنگار از او درباره از دست رفتن شانس ‏لیورپول در کورس قهرمانی پرسید گفت: "الان در وضعیتی نیستم که ‏صریح درباره این موضوع صحبت کنم. اصلا نمی‌توانم به این موضوع ‏و جام و قهرمانی فکر کنم". ‏

او درباره نتیجه بازی با وستهم و آنچه در زمین گذشت گفت: "خیلی ‏ناراحت و سرخورده‌‌ام. بازی واقعا دشواری بود. ما در یک دوره 10 روزه ‌‏4 بازی انجام دادیم. معتقدم بازیکنانم عملکرد خیلی خوبی داشتند ‏ولی اجازه دادیم از هیچ گل بخوریم. از موقعیت‌های صفر درصد". ‏

دیگر خبرها

  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)