Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب در خطبه‌های امروز نماز این شهرستان گفت:علی رغم تاکید رئیس جمهور بر اینکه استانداران و مدیرانی که پروازی هستند از مسولیت خود برکنار خواهند شد، ولی شاهد آن هستیم که در استان‌ها و شهرستان‌ها اجرایی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رئیس قوه قضائیه گفته است قضات متخلف به مردم معرفی خواهند شد و منتظر عمل هستیم، نمایندگان حنجره شان را پاره می‌کنند که نباید بازنشستگان دوباره بر سر کار گمارده شوند.
حجت الاسلام حسن زاده به دلایل عدم تحقیق این وعده‌ها هم اشاره کرد و گفت:در کشور ما لابی گری وجود دارد و هنوز شاسته سالاری جایی در انتخاب برخی مسئولان ارشد کشوری ندارد مورد بعدی هم اینکه بازرسی و نظارت کافی و بازدارنده وجود ندارد اگر هم هست بسیار سست است چرا که سالانه دست کم دو بار خطبه‌های نماز جمعه‌ها توسط بازرسان کنترل می‌شود و هر هفته ۶ نفر گزارش خطبه‌ها را ارسال می‌کنند اگر در جا‌های دیگر هم این چنین نظارت‌هایی وجود داشت شاهد این مشکلات نبودیم.
خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت:آیا لازم نیست با این اوصاف عملکرد مسئولان میاندوآب هم بررسی و گزارش شود مسئول ارشدی در این شهر داریم که طی چهارونیم سالی که من امام جمعه این شهر هستم ۴ بار در نماز جمعه شرکت نکرده است، چون محل سکونتش جای دیگری است و از مدیران پروازی ماست، مسئول باید ۲۴ ساعته در خدمت مردم باشد.
امام جمعه میاندوآب ادامه داد: مشخص است مسئولی که با چنین خصوصیاتی هنوز هم بر سرکار است پشتش به جای محکمی گرم است، مسئولی که از مافوقش نترسد بازدهی لازم را نخواهد داشت.
وی همچنین با بازماندگان سانحه هوایی اخیر کشور ابراز همدردی کرد و از حضور مردم مسئولان در مراسم عزادری فاطمه الزهرا (ص) تقدیر کرد و گفت:از شما می‌خواهم امام جمعه را ارزان نفروشید و وارد کار‌های جزئی و پیش پا افتاده نکنید، امام جمعه را وارد دعوا‌های شخصی خود نکنید و از طرف امام جمعه کسی را تهدید یا ترغیب نکنید.

انتهای پیام/ن.م

شایسته سالاری جایگاهی در انتخاب برخی مسئولان ارشد کشوری ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از جشنواره بهاره مسکو تا جشنواره زنان آتشین در اسپانیا

آشپزخانه کمپ فعالان محیط زیست مخالف احداث کارخانه خودروسازی" تسلا" در بخشی از جنگل های آلمان. هدف معترضان جلوگیری از جنگل زدایی به عنوان بخشی از توسعه برنامه ریزی شده برای کارخانه "تسلا" است./ خبرگزاری آلمان مسابقات مشت زنی در جشن بهاره " ماسلِنیتسا" در مسکو/ زوما قایق حامل پناهجویان در سواحل لیبی/ زوما جشنواره سنتی" زنان آتشین" در میان کاتالان ها در شهر بارسلونا اسپانیا/ زوما پاندا قرمز چک در باغ وحشی در جمهوری چک در حال چرت زدن است./ زوما پرواز پرنده ها در غروب آفتاب در آلمان/ زوما نخستین نماز جمعه ماه رمضان در خیابانی در شهر داکا بنگلادش/ زوما نخستین نماز جمعه ماه رمضان در شهر رفح در جنوبی ترین نقطه نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه حرکت قایق ها در یک سایت گردشگری در چین/ شینهوا نمایش لباس های تولید شده از مواد دورریز در هفته مد در شهر بوگوتا کلمبیا/ خبرگزاری فرانسه آتش زدن بقایای لباس های برجای مانده از پناهجویان روی سیم های خاردار مرزی در ایالت تگزاس آمریکا/ EPA آموزش نیروهای اوکراینی از سوی کادرهای نظامی دانمارکی در انگلیس/ آسوشیتدپرس دستگیری معترضان به سیاست های دولت جدید راستگرای افراطی آرژانتین از سوی پلیس شهر بوینوس آیرس/ خبرگزاری فرانسه بادبادک بازی کودکان و نوجوانان در بدخشان افغانستان/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از انتخابات روسیه تا سفره های افطاری

دیگر خبرها

  • پروژه راه آهن لرستان دوباره تعطیل شد؛مردم منتظر وعده های «منظور»
  • استفتاء از رهبری درباره خواندن نماز مغرب قبل از افطار کردن
  • پروژه راه‌آهن لرستان دوباره تعطیل شد/ مردم منتظر وعده‌های «منظور»
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره بهاره مسکو تا جشنواره زنان آتشین در اسپانیا
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی سمنان تبدیل می‌شود/ لزوم پیش‌بینی فضای بازی کودکان در مصلی
  • اعتراض خانواده امام به فیلمی در مورد زندگی ایشان /بازخوانی خاطرات هاشمی رفسجانی
  • برگزاری اولین نماز جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد
  • (تصویر) عکسی از مقام بلندپایه سپاه با لباس شخصی
  • بلاتکلیفی مرکز جامع سلامت کوچو سیستان و بلوچستان/ ۲۷ روستا منتظر تدبیر مسئولان