Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:58:19 GMT

خاطره مجری تلویزیون از شهید بسیجیمحمدحسین حدادیان+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۵۳۲۲۴

خاطره مجری تلویزیون از شهید بسیجیمحمدحسین حدادیان+فیلم

‍‍‍‍‍‍

راحله امینیان مجری سیما خاطره ای را از برخورد با شهید بسیجی محمدحسین حدادیان بیان کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دوشنبه‌شب، 30 بهمن ماه 96 در پی آشوب دراویش مقابل کلانتری 102 در خیابان پاسداران سه مأمور نیروی انتظامی و دو بسیجی به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید گروهبان‌یکم «رضا امامی»، شهید گروهبان‌یکم «محمد علی بایرامی» و شهید سرباز وظیفه «رضا مرادی علمدار» سه تن از مأموران نیروی انتظامی در این حادثه به‌شهادت رسیدند.

«محمد حسین حدادیان» نیز یکی از این شهدای بسیجی این حادثه است. او که در منطقه برای برقراری آرامش و امنیت حضور داشت، توسط دراویش گنابادی اغتشاشگر با یک خودرو زیر گرفته شده در دم به‌شهادت رسید.

بیشتر بخوانید:
جزئیات جدیدی از نحوه شهادت شهید بسیجی آشوب خیابان پاسداران "محمدحسین حدادیان"

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام روز گذشته با حضور جمع کثیری از مردم برگزار و پیکر مطهرش در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر به خاک سپرده شد.

راحله امینیان مجری سیما خاطره ای را از برخورد با شهید بسیجی محمدحسین حدادیان بیان کرد. در ادامه این ویدئو را مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

R1405/P1439/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • مردم پنج دهه از صدای اسکویی خاطره دارند