Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری تیم‌های سپیدرود و پیکان آغاز شد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال دو دیدار به صورت همزمان از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه‌های سردار جنگل رشت و ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که سپیدرود میزبان سایپا بود و موفق شد به پیروزی برسد و گسترش فولاد هم در خانه بازی را به پیکان واگذار کرد.

در زیر نتایج این دو دیدار را مشاهده می‌کنید:

سپیدرود رشت 2 - سایپا صفر
گل‌ها: توحید غلامی (39) و میثم تهیدست (72)

سپیدرود در روزی موفق به شکست سایپا شد که علی کریمی، سرمربی این تیم با علی دایی، سرمربی نارنجی‌پوشان پس از مدت‌ها با یکدیگر روبه‌رو شده و آشتی کردند.

گسترش فولاد تبریز صفر - پیکان 3
گل‌ها: ماهان رحمانی (31)، سجاد مشکل‌پور (61) و مرتضی آقاخان (90)

اینجا می‌توانید جدول لیگ برتر را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گسترش‌ فولاد تبریز پیکان تهران سایپا سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی

آفتاب‌‌نیوز :

سرخپوشان پایتخت در حالی پای به هفته بیست و چهارم خواهند گذاشت که دیدار با صنعت نفت از اهمیت بسیار زیادی برای شاگردان اوسمار برخوردار است و آن‌ها در صورت غلبه بر حریف آبادانی فرصت تکیه بر صدر جدول را هم خواهند داشت.

با این حال صدرنشینی پرسپولیس به متغیر دیگری هم نیاز دارد و آن هم توقف تیم فوتبال استقلال است. البته حالا حتی در صورت تساوی استقلال هم پرسپولیس با یک پیروزی امتیازات خود را از رقیب سنتی بیشتر خواهد کرد و بدون توجه به تفاضل گل در مسیر صدرنشینی قرار می‌گیرد.

نکته جالب این است که با وجود از دست رفتن امتیازات مختلف از جمله سه امتیاز بازی حساس با اراک، پرسپولیس همچنان شانس این را دارد که در صورت برد در تمام بازی‌ها، به حدنصاب ۷۰ امتیازی برسد.

بهترین قهرمان فوتبال ایران تیم استقلال است که در لیگ بیست و یکم همراه با فرهاد مجیدی ۶۸ امتیاز به دست آورد. این تیم در هفته پایانی فرصت خوبی داشت تا با شکست حریفش به اولین قهرمان هفتاد امتیازی فوتبال ایران تبدیل شود. همچنین پرسپولیس همراه با برانکو و یحیی گل‌محمدی به رکورد ۶۷ و ۶۶ امتیاز در پایان فصل رسیده بود.

این در حالی است که استقلال هم در صورت پیروزی مقابل تمام حریفان به رکورد ۷۱ امتیاز خواهد رسید و شاید این رالی جذاب بین اوسمار و نکونام باشد تا بتوانند خود را به عنوان بهترین قهرمان و البته نایب قهرمان فوتبال ایران مطرح کنند؛ آیا آن‌ها می‌توانند به این رکورد برسند؟

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است