Web Analytics Made Easy - Statcounter

با دو پیروزی و دو شکست، نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به کار خود در هفته دوم مسابقات پایان دادند.

اختصاصی طرفداری – طی روز های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نمایندگان چهارگانه فوتبال ایران در این رقابت ها، به مصاف رقیبان خود رفتند. ماحصل تقابل نمایندگان فوتبال ایران با همتایان غرب آسیایی خود، دو پیروزی و دو شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و ذوب آهن مقابل رقیبان خود پیروز شده و تراکتورسازی و پرسپولیس، مغلوب حریفان خود گشتند.

گروه اول؛ الغرافه قطر 3-0 تراکتورسازی تبریز

تراکتورسازان در شبی که مستحق کسب نتیجه مناسب تری مقابل رقیب متمول خود بودند، با اشتباهات فردی عدیده در خط دفاعی و بی دقتی مهاجمان در به ثمر رساندن موقعیت های مناسب گلزنی خود، مغلوب یکی از رقیبان جدی خود در راه صعود از گروه اول مسابقات شدند. شاگردان سائلام در روز درخشش مهدی طارمی برای الغرافه، دومین شکست خود در این تورنومنت را متقبل شدند تا راه خود برای صعود را دشوار ببینند. دیگر دیدار گروه میان الاهلی عربستان و الجزیره امارات برگزار شد و نماینده عربستان با غلبه بر رقیب خود، شش امتیازی شد. سرخپوشان تبریز برای بالا نگاه داشتن شانس صعود خود، محکوم به کسب حداکثری امتیازات در دو دیدار آینده مقابل الجزیره و امیدواری به شکست الغرافه باشند. امری که با نمایش خوب شاگردان سائلام، چندان دور از ذهن نیست.

گروه دوم؛ ذوب آهن 2-0 بنیادکار ازبکستان

شاگردان امیر قلعه نویی پس از شکست تلخ هفته گذشته خود مقابل الدحیل، توانستند با بازپروری روحی و جسمی مناسب، نمایش بسیار خوبی مقابل نماینده شایسته ازبکستان داشته باشند و با یک پیروزی دلچسب خانگی، راه صعود خود را هموار کنند. ذوب آهن که در نیم‌فصل دوم نمایش های بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای ارائه کرده است، شانس بالایی برای صعود از این گروه دارد. شرایط گروه بدین ترتیب رقم خورده که از حالا می‌توان الدحیل قطر را به عنوان یکی از صعود کنندگان از گروه دوم به حساب آورد. ذوب آهن در راه صعود، باید با الوحده و بنیادکار رقابت داشته باشد. از این جهت، دو تقابل آتی شاگردان امیر قلعه نویی با تیم متمول الوحده حساسیت بالایی داشته و می‌تواند شانس این تیم برای سرگروهی و صدرنشینی در گروه دوم را مورد ارزیابی قرار دهد. اتفاقی که البته با توجه به برخورد صعود کنندگان این گروه با صعود کنندگان گروه مرگ مسابقات، حائز اهمیت است.

گروه سوم؛ السد قطر 3-1 پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت در مهمترین و دشوارترین دیدار خود در گروه سوم مسابقات، قافیه را به تیم قدرتمند السد واگذار کردند تا شانس صدرنشینی خود در این گروه را کمتر از گذشته بیابند. پرسپولیس در روزی که به وضوح عملکرد ضعیف و دور از انتظاری داشت، در حالی مغلوب ژاوی و یارانش شد که این شکست، تلنگر بزرگی برای این تیم پیش از مسجل کردن قهرمانی‌اش در لیگ هفدهم به شمار می‌رود. سرخپوشان برای صعود از گروه سوم مسابقات، کار دشواری برای رقابت با الوصل و نسف قارشی نخواهند داشت ولی راند اول رقابت برای صدرنشینی را به رقیب متمول خود واگذار کرده‌اند. با توجه به وضعیت گروه نخست و احتمال بالای صدرنشینی الاهلی عربستان در این گروه، دوم شدن در گروه سوم، می‌تواند بها و تبعات سنگینی برای پرسپولیسی داشته باشد که فصل گذشته به بازی کردن در مسقط خو گرفته و از الاهلی خاطرات خوشی در ذهن دارد!

گروه چهارم؛ استقلال 1-0 الهلال عربستان

کار بزرگ شاگردان وینفرد شفر در شرایط ناعادلانه ورزشگاه السیب مسقط مقابل نماینده ثروتمند و متمول عربستان سعودی، جای تقدیر دارد. استقلال با ارائه یک نمایش حساب شده و بسیار خوب، تمامی حملات رقیب را خنثی کرده و به خوبی توانست انتقام بی احترامی بازیکنان تیم مقابل در ابتدای بازی را در انتهای دیدار بگیرد. استقلال تحت هدایت وینفرد شفر به وضوح پیشرفت کرده است و حالا با دو نمایش بسیار خوب خارج از تهران، صدرنشین گروه مرگ مسابقات به حساب می‌آید. آبی‌های پایتخت حالا شانس بزرگی برای صعود از گروه مرگ دارند و در اندیشه صدرنشینی در این گروه هستند. اگر دیدار هفته سوم استقلال در دبی مقابل العین، با هرنتیجه ای جز شکست شاگردان شفر خاتمه یابد، با توجه به دو میزبانی استقلال در دور برگشت، نماینده ایران را می‌توان دارای بیشترین شانس برای سرگروهی در گروه مرگ قلمداد کرد. سرگروهی و عدم تقابل احتمالی با الدحیل، می‌تواند دستاورد بزرگی از حضور در گروه مرگ باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم

پپ گواردیولا با توجه به بازی ناتینگهام فارست و وضعیت چمن سیتی‌گراند، احساس خوش‌شانسی می‌کند.

طرفداری | منچسترسیتی بازی‌ها را یکی پس از دیگری می‌برد. 

با پیروزی 2-0 مقابل ناتینگهام فارست، شاگردان گواردیولا در صورت چهار برد دیگر به اولین تیمی در تاریخ تبدیل می‌شوند که لیگ برتر انگلیس را چهار بار متوالی فتح می‌کند. سیتیزن‌ها این روزها در کنار خط حمله آتش خطرناک، در خط دفاع نیز عملکرد خوبی دارند. آن‌ها طی سه بازی اخیر در مجموع تمامی رقابت‌ها کلین‌شیت کرده‌اند. پپ گواردیولا مقابل دوربین اسکای در واکنش به پیروزی مهم تیمش گفت:

بازی سختی بود. آن‌ها با بازیکن‌های سرعتی و باکیفیت، پرس سنگینی انجام دادند. ما در شرایطی که ۱۰ نفره بودند، گل زدیم. با توجه به شرایط زمین، برای فارست بدشانسی بود. آن‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. یک پیروزی عالی برای منچسترسیتی بود. ما بازی‌های زیادی داشتیم و حالا یک هفته‌ی طولانی برای ریکاوری داریم. امروز خیلی خیلی خیلی خیلی اذیت شدیم! برای ما بسیار دشوار بود. آن‌ها برای هدف فوق‌العاده‌ای بازی می‌کردند. ما امروز خوش‌شانس بودیم.

گواردیولا در مورد شرایط زمین ناتینگهام فارست ادامه داد: 

در نهایت، ما سود بردیم، چون آن‌ها موقعیت‌های زیادی داشتند و اگر زمین بهتر بود، با بازیکنان سرعتی، برای فارست بهتر می‌شد. این موضوع قطعی درست است.

علت تغییرات نیمه دوم منچسترسیتی چه بود؟

ما پاس‌های بیشتری می‌خواستیم. وقتی توپ را نداریم، نمی‌توانیم دوام بیاوریم، دچار مشکل می‌شویم. کواچیچ برای آن پاس‌های اضافی خیلی کمک کرد. بعضی وقت‌ها در چنین بعدازظهرهای سختی، فقط با در اختیار داشتن توپ می‌توانید دوام بیاورید. در مورد ادرسون، وضعیت مصدومیت او خوب به نظر نمی‌رسد.

در مورد کورس قهرمانی، لیورپول به صورت رسمی خارج شد؟ 

هر چیزی می‌تواند رخ دهد. 3 بازی برای آن‌ها باقی مانده است. شرایط آن‌ها برای ما هم می‌تواند رخ دهد. ما خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بسیار دشوار است. ترجیح می‌دادم این هفته‌ها در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما به هر حال برای هفته آینده آماده خواهیم شد.  

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا