Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ علی محمد احمدی روز جمعه در نشست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرماندهان ارتش، مسئولان تیم امداد و نجات، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سایر مسئولان در شهرستان دنا برگزار شد، افزود: هم اکنون همه نیروها در حالت آماده باش قرار دارند، اما با توجه به شرایط آب و هوایی و هشدار سازمان هواشناسی امکان عملیات جست و جوی پیکرها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران باید همه جوانب عملیات جست و جوی پیکرها با جدیدترین روش‌ها برای صعود نیروها به ارتفاعات اجرایی شود.

احمدی ابراز داشت: با بهبود شرایط آب‌ و هوایی در کمترین زمان ممکن نیروها به منطقه سقوط هواپیما اعزام می‌شوند.

در این نشست همچنین مسئولان گروه‌های تخصصی امداد و نجات و فرماندهان نیروهای ارتش آخرین وضعیت نیروها و برنامه‌های خود برای صعود به ارتفاعات را شرح دادند.

عملیات روز ششم جست و جوی پیکر جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج به دلیل شرایط نامناسب هوا همچنان متوقف است.

25 گروه امدادی پنج نفره از مسیر کوه گل سی سخت به ارتفاعات پازن پیر حد فاصل شهرستان سمیرم و سی سخت آماده انجام عملیات جست و جو در صورت بهبود شرایط هستند.

پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.

این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل محو ‌شد و بر اساس گزارش اورژانس کشور در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد.

این هواپیما هر روز دو پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران به یاسوج انجام می‌داد که در هر نوبت به ‌طور میانگین 50 تا 60 مسافر را جا به جا می‌کرد.

روز سه شنبه پس از 48 ساعت جست و جو لاشه این هواپیما در کوه‌های نقل در مرز بین شهرستان‌های سمیرم استان اصفهان و دنا در کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد.

در روزهای چهارم و پنجم به علت شرایط نامساعد هوا و بارش برف و باران و وزش باد عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان نیمه‌تمام ماند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۵۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار شهرستان زیرکوه گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های بخش شاسکوه، تمامی نیروها در حال خدمت‌رسانی در این منطقه هستند.

محمد غیرتی، در گفت و گو با ایسنا گفت: در پی بارندگی های شدید از روز گذشته در شهرستان زیرکوه، بند خاکی نوده و طغیان تمامی رودخانه های بخش شاسکوه شکست.

وی افزود: تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند و برای ماشین آلات سنگین و لودر جهت مدیریت سیلاب فراخوان داده شده است.

فرماندار زیرکوه اظهار کرد:خسارت جدی به قنوات، بخش کشاورزی، باغات، زیرساخت ها زیرکوه به ویژه شهر حاجی آباد و آبیز وارد شده است.

وی با بیان اینکه حجم بارندگی بسیار بیشتر از پیش بینی ها بوده گفت: حجم خسارت ها هم بسیار بالاست و امکانات شهرستان پاسخگوی نیاز این شهرستان نیست و نیازمند کمک تمامی شهرستان های استان هستیم.

 غیرتی افزود: با توجه به احتمال ادامه بارش ها امکان افزایش خسارت ها بالاست و هم اکنون هیچ برآوردی نمی شود کرد.

وی یادآورشد: بیشتر قنات ها به صورت جزئی آسیب دیده اند و به تعدادی هم آسیب کلی وارد شده است.

 فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌ زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند